Török Zsolt, a szocialista párt szóvivője pénteken, újságíróknak nyilatkozva a miniszterelnök által kilátásba helyett reklámadóról szólva elmondta: egy ilyen új teher bevezetése „hazavágná” az iparágat és több médium is biztosan csődbe menne. A szóvivő a kabinet elhibázott gazdaságpolitikáját tette felelőssé, amiért az Orbán-kormány eddigi harminc hónapos működése alatt harminc új adót vezetett be.
Ez összességében 1000 milliárd forintos megszorítást jelentett a lakosságnak, hiszen az „európai rekordnak számító” 27 százalékos áfát, valamint a sárgacsekk-, a telefon-, vagy a biztosítási adót, illetve a még csak ötletként felmerült reklámadót is közvetve az embereknek kell megfizetniük. Török Zsolt szerint, ha az új adókhoz hozzáadjuk a magánnyugdíj-pénztári megtakarítások „eltapsolását”, akkor jól látszik, hogy míg a kabinet az emberektől elvesz, addig „saját haverjainak osztogatja a pénzt”.