Eladó az a lakás, amelyet titkos rajongójától kapott a híres magyar színésznő
A neves gyáros, Zsolnay Vilmos fiával élt itt az ünnepelt díva.
A nehéz gazdasági helyzet ellenére az európai online hirdetési piac 14,4 százalékkal nőtt, míg a hagyományos offline hirdetési piac átlagosan mindössze 0,8 százalékkal bővült – derült ki az IAB Europe által szervezett Interact konferencián.
A nehéz gazdasági helyzet ellenére az európai online hirdetési piac 14,4 százalékkal, 20,9 milliárd euróra nőtt, miközben a hagyományos – offline – hirdetési piac átlagosan mindössze 0,8 százalékkal bővült, Nyugat-Európában pedig csökkent. Az internet 21,8 százalékát teszi ki a teljes médiaköltésnek – derült ki az IAB Europe által szervezett Interact konferencián. A szakértők azt is elmondták, a bevétel 75 százaléka a top 7 piacon keletkezik, a leggyorsabban növekvő szegmens pedig a kereső.
A display 15,3 százalékkal 7 milliárd euróra, az apróhirdetés (classifieds) 5,7 százalékkal 4 milliárd euróra nőtt. A displayen belül a videó és mobil hirdetés (+45%) jelentős bővülést ért el – tudósított a Médiapiac.