Két számmal leírható a teljes EU-s gazdaság: egyik tragikusabb, mint a másik
Elszomorító gazdasági elemzést közölt a Telegraph.
Vizsgálatot indított a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium, hogy megtudják, miért szakadt be az M6-os autópálya burkolata. Megkezdik egyúttal a PPP szerződések teljes átvilágítását, mert azok az állam számára előnytelenek - közölte a minisztérium kedden.
Tengelicnél vasárnap este beomlott a két hónapja elkészült M6-os autópályán a leállósáv. Ennek okait vizsgálja a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium, emellett megkezdi a köz- és magánszféra partnersége (PPP) szerződések teljes átvilágítását. Ilyen konstrukcióban készült el az M6-os Dunaújváros és Szekszárd közötti szakasza, a korábbi szocialista kormány által gyakran alkalmazott megoldással. Az ilyen típusú szerződések alapján csak a közlekedés területén kifizetendő évi több mint 100 milliárd forintos teher az adófizetőknek.
Az üzemeltetés és fenntartás is az építtető, az M6 Tolna Autópálya Koncessziós Zrt. feladata, a javítási munkálatok is a társaság kötelezettségei közé tartoznak. Az M6-os károsodott szakaszára a forgalomba helyezési engedélyt a Nemzeti Közlekedési Hatóság bocsátotta ki. A minisztérium mostani közleménye szerint a „hatóságra vélhetően jelentős szocialista politikai nyomás feszült”.