Kedves Áron! Amikor arról ír, hogy »hogyan lehet egy olyan ember osztályfőnök az SZFE-n, aki műsorvezető a Hír TV-n és beleáll egy gimnazistába?«. Ezen az analógián haladva bennem az fogalmazódik meg, hogy akkor ön miként lehet színész bármely produkcióban, ha saját mozgalmának térítője, vezető arca és ön is beleállt már Kerényibe, Eszenyibe, Vidnyánszkyba, Velkovicsba és az élő fába, hagy ne folytassam? Ezen a ponton azt érzem, mi ketten már nem is a toborzó táncunkat járjuk, hanem a grundon lábtengózunk és ha megszólalnék egy-egy találatom védelmében, akkor a vitánk hevében önből kijönne »a kaki, pisi, hányás, húgy«, hogy önt idézzem, mert ön szerint csak így lehet eredményre jutni esetleges nézeteltérésünk esetén.
Arról már írtam máshol, hogy természetesen nincs jobboldali, meg baloldali színjátszás. Ha elfogadja tőlem, véleményem szerint viszont van értékrend, szocializáció, modor, színművészhez méltó fogalmazás, van patrióta gondolkozás, van magyar művészeti kincs és érték, a multikultis hozsannától erőltetett nemzetközi helyett létezik nagybetűs nemzeti és így tovább. Mindkét utóbbinak van létjogosultsága, de a sorrend tekintetében a nemzeti előtérbe helyezésével talán ön is egyetért velem. Amennyiben az alkotó gondolkozása, világról alkotott véleménye a patrióta hozzáállás alapján történik, akkor nem a színjátszás válik jobb-, avagy ellentétes nézetek vallása esetén baloldalivá, hanem a hordozott üzenet fogja közvetíteni a külcsínen túli belbecset.
Azt is írja, hogy »folyamatosan kritikát kell fogalmazzunk mindennel kapcsolatban«. Nekem erről az a szó jut eszembe, hogy izgágaság. Kedves Áron! Saját életszemléletük alapján rengetegen vannak, akik képesek a dolgokat elfogadni, netán egyetérteni a művészeti, vagy akár a politikai térben elhangzott történésekkel és az ilyen beállítottságú embereknek, bármennyire is gondolja úgy, még nem a »félelem és a gyűlölet marad perspektívaként«, hogy itt is önt idézzem. Az építkezés helyett csupán rombolásból még sosem épültek katedrálisok.