A vörös vonal határán: veszélyes hónapok következnek, Magyar Péter terve nem hagy kérdőjelet

Történelmi időszak következik Európa életében, nagyon nem mindegy, hogy ki fogja vezetni Magyarországot 2026 után.

Az utolsó jelenet után elkezdtem bőgni, de nem a meghatódottságtól, amit az alkotók vártak.
„Megnéztem a Mindenkit.
Az utolsó jelenet után elkezdtem bőgni, de nem a meghatódottságtól, amit az alkotók vártak.

Számomra elveszítette az értelmét, hogy ezt a filmet ezzel a címmel leforgatták. A végén megkérték a gyerekszínészt, hogy »tátikázzon«. Nekem egyértelmű, hogy nem az ő énekhangját hallottam. A végén egy tökéletesített kórust hallunk, pedig a történet szerint egy félig hamiskásat kellene.
Ráadásul nem tudjuk a nevét annak a kislánynak, aki a hangdublőr volt. Őt is megilleti a siker..
Az, hogy »Mindenki« énekeljen, számomra azt jelenti, hogy elfogadjuk egymást olyannak amilyen. Lehetett volna jó film, ha a rendező elfogadja a színész hangját és egy természetesen éneklő, felszabadult gyerekkórust hallunk befejezésként nem egy (szétplasztikázott) jó kórust. Pont ugyanannyira volt jó szándékú és álszent a rendező és az ehhez asszisztáló stáb, mint a filmben szereplő tanárnő. Nyerni akartak... Hát nyertek.
Örülök, ha ez emberek örülnek ennek az Oscar-díjnak! Szerintem ez talán még jobb tanítás is, mint ami eredetileg akart lenni.”