A világjárvány okozta változások életünk számos területére kihatással vannak, a szokásaink átalakulóban, melyek helyére folyamatosan újak lépnek. Otthonunkat elhagyva kínosan ügyelünk arra, hogy minél kevesebb tárgyhoz kelljen, hozzá érnünk, míg ezzel ellentétben saját eszközeink szinte hozzánk nőttek. Az okos eszközök használata felértékelődött, és úgy tűnik, az érintésmentes élet a digitális eszközeinkre vonatkozik legkevésbé. A családi élet koordinálása, az ügyintézés, vagy a munkavégzés, de a szociális kapcsolataink ápolása és az utazásaink szervezése is applikációkon keresztül történik.
A TUI Group megállapításai szerint a 2020-as évben a My TUI alkalmazás felhasználói köre 20 százalékos növekedést mutatott. Jelenleg, mintegy negyedmillió vendég használja aktívan. Az idei évre is a növekvő direkció a jellemző, mindez annak ellenére, hogy a konkrét vendég éjszakák száma az előző évekhez képest továbbra is csökkenő tendenciát mutatnak. Azonban az applikációk tekintetében felfedezhető igény növekedéséhez a fejlesztéseknek is alkalmazkodniuk kell. Ami azt eredményezi, hogy a digitális alkalmazások egyre inkább kielégítik a felhasználói igényeket. A TUI szakemberei szintén azon dolgoznak, hogy bővítsék az online elérhető szolgáltatások körét és minőségét. Nagy hangsúlyt fektetnek a vendégek egymás közti interakciójára is. A cél egyfajta közösség építés és a vélemények, tapasztalatok hatékony cseréjének elősegítése.
Megfigyelhető, hogy a szállásadók és szolgáltatók is egyre nyitottabbak, hogy minél több digitális platformon jelen legyenek. Ez pedig generálja az utazó közönség erősödő részvételét is, hiszen a több elérhető szállodai lehetőség, szolgáltatás, szélesedő kínálat vonzóbb a felhasználók számára.
Forrás:
https://www.traveldailynews.com/post/tui-group-focuses-on-growth-in-tours-activities
https://www.tuigroup.com/en-en/media/stories/2021/2021-01-21-tui-apps-growing-popularity