Maszk, laptop, burgonya: ezeket vennénk a neten

2020. március 29. 18:33

Bozzay Balázs
Index
Elvileg fellendülhet az online vásárlás és kiszállítás piaca, de a cégek egyelőre inkább visszaesést, vagy stagnálást tapasztalnak.

„Az elmúlt hetekben a Jófogáson és a Vaterán is valamelyest megváltoztak a leggyakoribb keresőszavak és a legnépszerűbb kategóriák. A Vaterán a gyűjtemény és antik, a divat, valamint a bútor és lakberendezés a három legnépszerűbb kategória, ezek nem változtak a járvány idején sem. Viszont a korábbi számaihoz képest sokkal népszerűbb lett az

  • egészség és szépségápolás (a maszk és a fertőtlenítőszerek miatt),
  • az élelmiszer, háztartás és vegyiáru ( a tartós élelmiszerek és a takarítószerek miatt),
  • illetve a papírírószer, irodatechnika (a home office és az otthon tanulás miatt).

A Jófogáson a top 20 keresőszó között megjelent

  • a harmadik helyen a maszk, vagy szájmaszk 168 000 alkalommal,
  • a negyedik helyen a laptop 98 000 alkalommal (ez korábban is benne volt a top 20-ban, de ahhoz képest közel 40%-os az emelkedés)
  • és a burgonya is 46 000 alkalommal.”
Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 13 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

"Jó, ha otthon van a spájzban burgonya, Sokat hazavihet az, akinek van furgonya. "
(Galla Miklós)

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés