Vihar zúdul az országra, már a figyelmeztetést is kiadták (Videó)
Estére 22 és 29 fok közé csökken a hőmérséklet.
A hűségprogramok a legnépszerűbbek.
Az Impetus Research felmérése szerint az azonnali kedvezménynél nem tud kedvezőbbet ajánlani egy üzlet a törzsvásárlói számára, messze ez a leginkább preferált lehetőség a vásárlók megnyerésére – írja a Portfolio. A felmérés szerint húszból csupán egy vásárlót nem érdekel egyáltalán az üzletek promóciói. A többség megpróbálja kihasználni a kedvezményeket.
A legnépszerűbb a hűségkártyás vásárlás esetén kapott árkedvezmények, ezt a válaszadók 55 százaléka választotta be a legnépszerűbb három kedvezmény közé.
Sokan kedvelik azokat a lehetőségeket is, amelyek során a vásárlások után kapott pontokat és forintösszegeket a következő bevásárlásnál tudják érvényesíteni. Ezt a megkérdezettek 36 százaléka a szavazta be a három legvonzóbb megoldás közé. Továbbá népszerű a lejárathoz közeli élelmiszerek leárazása is.
A vásárlás után járó azonnali pénzvisszatérítés, illetve adott termék vásárlása esetén árkedvezményt nyújtó kuponok már csak a lakosság negyede számára kiemelkedően vonzóak, előbbit 28 százalék, utóbbit 26 százalék választotta. Hasonló mértékben preferálják honfitársaink a vásárlási utalványokat, amelyek egy következő vásárláskor csökkentik a számla végösszegét, ezt a megoldást a lakosság 23 százaléka választotta.
a megkérdezettek 18, illetve 17 százaléka jelölte ezeket kiemelten vonzó lehetőségnek.
A Portfolio kiemelte, hogy a digitalizáció egyértelműen teret hódított a törzsvásárlói programokra történő jelentkezéseknél is. A legtöbb vásárló manapság már a mobilalkalmazásokat preferálja ezen a téren is.
Nyitókép: Balázs Attila / MTI