„Az elmúlt hetekben a Jófogáson és a Vaterán is valamelyest megváltoztak a leggyakoribb keresőszavak és a legnépszerűbb kategóriák. A Vaterán a gyűjtemény és antik, a divat, valamint a bútor és lakberendezés a három legnépszerűbb kategória, ezek nem változtak a járvány idején sem. Viszont a korábbi számaihoz képest sokkal népszerűbb lett az
- egészség és szépségápolás (a maszk és a fertőtlenítőszerek miatt),
- az élelmiszer, háztartás és vegyiáru ( a tartós élelmiszerek és a takarítószerek miatt),
- illetve a papírírószer, irodatechnika (a home office és az otthon tanulás miatt).
A Jófogáson a top 20 keresőszó között megjelent
- a harmadik helyen a maszk, vagy szájmaszk 168 000 alkalommal,
- a negyedik helyen a laptop 98 000 alkalommal (ez korábban is benne volt a top 20-ban, de ahhoz képest közel 40%-os az emelkedés)
- és a burgonya is 46 000 alkalommal.”