A szombaton felbukkant levél címzettje a nyilvános pomázi fülke volt.
2019. január 20. 17:28
p
0
0
45
Mentés
Mint tegnap megírtuk, a pomázi HÉV-megálló telefonfülkéjében felbukkant egy levél, melynek címzettje Nyilvános Pomáz HÉV-állomás/1 Fülke, 2013 volt, egy olvasónk pedig, a borítékot kinyitva egy nullás telefonszámlát talált benne – írja a 444.
A portál megkérdezte a Magyar Telekomot a levélről, és a következő választ kapták:
„A Magyar Telekom nyilvános készülékei belső elszámolási okokból előfizetőként vannak nyilvántartva, MT azonosítóval is rendelkeznek, azonban egyedileg kezeljük azokat. A cikkben látható 0 Ft-os számla egy sajnálatos technikai hiba miatt került kiállításra és postázásra. A hiba javításáról intézkedtünk.”
A miniszterelnök a Kossuth Rádió reggeli műsorában azt mondta, a tiszás politikusok nemhogy nem szégyellik, hogy a saját országuk ellen dolgoznak, hanem büszkék, rá és ez a céljuk.
Most a Hírklikk ellenében adott igazat Orbán Viktornak a Kúria.
p
1
0
0
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 45 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Bihari Hunor
2019. január 21. 06:58
Az internáci telekom cég ennél sokkal nagyobb aljasságokra is képes.
Ápr. végén május 31. határidővel (a hűségidő akkor járt le) felmondtam az internet- és tv-előfizetésemet és postán a megadott módon visszaküldtem a rutert és beltéri egységet.
Az inkorrektségük és rabló módszereik miatt szüntettem meg az előfizetést huszonvalahány év után, amikor a szolgáltatócsere lehetővé vált, ugyanis két éve a hűségidő lejártakor direkt nem értesítettek, csak három hónap múlva egy több mint 12 ezer Ft-tal emelt számlával, hogy "hűség hijján nekik PÓTDÍJ jár" ! Pedig már 25 éve voltam HŰSÉGES e rablóbandához!
Most én balga csak nov. végén vettem észre, hogy június óta tovább emelgették le a havi előfizetést, mert évtizedek óta csoportos beszedési megbízással MEGBÍZTAM bennük.
December elején reklamáltam és kértem a jogtalanul beszedett díjak visszautalását.
Már négyszer voltam az ügyfélszolgálatukon, de még nem kaptam meg!
*