Tiszta vizet öntött a pohárba az ATV: ezt üzenték Deák Dánielnek a botrány után

Úgy néz ki kezdenek elcsitulni az indulatok.

Az elmúlt időszakban megszaporodtak a szolgáltatás átírásával kapcsolatos visszaélések – közölte a UPC.
Ismeretlen tettesek ellen feljelentést tett a rendőrségnél a UPC Magyarország, mert az elmúlt időszakban megszaporodtak a szolgáltatás átírásával kapcsolatos visszaélések – közölte az infokommunikációs szolgáltató csütörtökön.
A tájékoztatás szerint ismeretlen személyek a UPC ügyfeleit megkeresve felajánlják az előfizetett szolgáltatás átvállalását, hogy – közlésük szerint – terhet vegyenek le a vállukról. Ezt azonban azért teszik, hogy hozzájussanak az ügyfelek személyes adataihoz, valamint még az átírási kérelem elbírálásának befejezése előtt eltulajdoníthassák a szolgáltatást biztosító berendezéseket – hívta fel a figyelmet a UPC.
A társaság arra kéri előfizetőit, minden esetben az ügyfélszolgálattal egyeztessenek, ha előfizetésüket más nevére szándékoznak átíratni, hogy az esetleges visszaélések és anyagi károk megelőzhetők legyenek.
A UPC Magyarország a benyújtott átírási kérelmek során felmerült díjakat kizárólag az átvállalóra terheli. A szolgáltató sem készpénzben, sem elektronikus úton nem kér be díjakat, a berendezések mozgatása pedig csak az átírási kérelem sikeres elbírálása után, a társaság által történik meg – hangsúlyozták.
A UPC arra kéri ügyfeleit, ha hasonló visszaélést tapasztalnak, mielőbb jelezzék a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon.
(MTI)