Új fejezet a magyar médiapiacon: januártól szoros a kapocs az MCC és az Inforádió között

A Mathias Corvinus Collegium megvásárolta az Inforádió 75 százalékos tulajdonrészét.

Médiacsoporttá alakul a Femina.hu, a Nőifriss.hu és a Retikül.hu kiadója Femina Media néven; Médiakiadóként a tartalomszolgáltatás mellett a mobilplatform fejlesztésére és a komplex projektek kivitelezésére fognak koncentrálni – derült ki közleményükből.
Gyulai György, a Femina Media tulajdonosának közleménye szerint a vállalat elsősorban továbbra is display reklámhelyek értékesítéséből szerzi majd bevételét, bízva abban, hogy a prémium környezetben elhelyezett, tartalomba ágyazott hirdetések hatékonyak maradnak a jövőben is. Szabó Mariann értékesítési igazgató vezetésével a kreatívügynökségekéhez hasonló szolgáltatásokat is nyújt majd a csoport.