Mindenkinek igaza van, aki „szakmai” fenntartásait fogalmazza meg
A közvélemény-kutatások nem csak megmutatják a politikai valóságot, de bizony időnként alakítják is azt.
Saját korábbi eredményeihez és az online piac más résztvevőihez képest is kimagasló eredményt produkált 2011-ben az Axel Springer kiadó. A konszernfőnök szerint a hosszú távú siker kulcsa a következetes kül- és belföldi digitális terjeszkedés.
Két számjegyű forgalom- és eredménynövekedést mutatott a Axel Springer 2011-es eredménye: az 593,4 millió eurós EBITDA 16,2 százalékkal múlta felül a 2010-es értéket – írja a Médiapiac a cég honlapján is közzétett adatok alapján. A konszern forgalma 10,1 százalékkal, 3,185 milliárd euróra emelkedett, részvényenként 1,7 eurós osztalékot fizet a korábbi 1,6 helyett. A médiapiac állítása szerint ez a múlt évi a médiaház eddig legjobb eredménye, amely az online ágazati versenytársakhoz viszonyítva is kimagasló.
Mathias Döpfner konszernfőnök az eredmények kapcsán kijelentette: a kiadó több, nagyon stabil lábon áll, a hosszú távú siker kulcsa pedig a már korábban elindított, következetes kül- és belföldi digitális terjeszkedés.