Nem elég, hogy ezek a csúnya ultrakonzervatív sörivók országos bojkottba kezdtek, hamarosan a bártulajdonosok és a forgalmazók is az eladások erőteljes csökkenéséről számoltak be.
A kísérlet, a fontos fogyasztók megértésének hiánya nem kevés pénzbe került a Bud Light anyavállalatának. Az Anheuser Busch Inbev, miután elérte a részvényenkénti 66,73 dolláros hároméves csúcsot, több mint 6 milliárd dollárt veszített piaci tőkéjéből, az után, hogy április 2-án bejelentette partneri kapcsolatát a 26 éves transznemű influenszerrel. A cég piaci tőkéje 125,7 milliárd dollárra esett az egy héttel azelőtti 132,8 milliárdhoz képest.
A Heinerscheid által kirobbantotthoz hasonló piaci katasztrófa megelőzése érdekében a vállalat szóvivője kijelentette, hogy a felső vezetők szorosan figyelemmel fogják kísérni a Bud Light marketingtevékenységét, hozzátéve, hogy ezek a lépések segítenek abban, hogy továbbra is arra koncentráljanak, amihez a legjobban értenek: „nagyszerű sört főzni minden fogyasztó számára, miközben mindig pozitív hatást gyakorolunk a közösségeinkre és az országunkra”.
A Daily Wire cikke szerint a vállalat legfelsőbb vezetőinek fogalmuk sem volt erről az új eszközű, vadonatúj megközelítésű, mondjuk így, túlzottan merész reklámkampányról. Folyik a kármentés, úgy tűnik, a mindennapi amerikaiak még nem állnak készen arra, hogy nővé változtatott férfiak legyenek egy macsó, férfias sörmárka influenszerei, márkanagykövetei.A Rasmussen közvélemény-kutatási adatai szerint az emberek többsége támogatja a Bud Light bojkottját.