Egészen új dimenziók a villányi borcímkék világában

2012. május 18. 10:11

Egészen új dimenzióba helyezték a Sugarbirds-lányok a villányi borok arculatát. Bódi Szilvia, Debreczeni Zita, Dukai Regina, Horváth Éva, Zimány Linda tervezték meg ugyanis Bock József új gyöngyözőborának és pezsgőjének címkéjét. Íme a végeredmény!

2012. május 18. 10:11

„Nagyon örültem, amikor a lányok felvázolták a közös munka ötletét, szerintem ezen keresztül a fiatalabb korosztályhoz is közelebb kerülhet a márka. Egy baráti társasággal jártak nálam a pincészetben, amikor eszükbe jutott az esetleges együttműködés. Aztán leültünk megbeszélni a részleteket, amelynek eredményeképpen hamarosan az egyik pezsgőm, cuvée-m, illetve gyöngyözőborom is új külsőt kap. Az utóbbi teljesen új kreáció, melyet száz százalékban Sylviék ihlettek” – mesélte el Bock József, hogyan jött a képbe az eddig megszokott Bock-arculat helyett Bódi Szilvia, Debreczeni Zita, Dukai Regina, Horváth Éva, Zimány Linda, mint címketervező.

A borok új címkéin ahogyan eddig, most is minden tudnivaló szerepel a borról  – újdonság azonban, hogy egy Sugarbird for Bock felirat is helyet kapott rajtuk.

Összesen 38 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
HHH
2012. május 30. 12:03
Most, hogy jobban megneztem "designed by sugarbird" Na ez jo sz.r igy. Ilyen nagy betukkel ezt igy kiirni egy bun..... Mintha nem is a bor lenne fontos hanem a designer
kocsis52
2012. május 30. 12:02
a bock borok nagyon jók, ha drágák is....nem kell hozzájuk se giccs se kurva
red label
2012. május 24. 17:19
Ilyen dijánzos bort nem veszek, giccses és gusztustalan, Bock csak annyi irjon a borára,hogy BOCK és adja olcsóbban, ne pedig celebekkel csicsáztassa ki az üvegeit.
Vaskereszt
2012. május 24. 17:18
Hadd kérdezzem meg: attól hogy sunákkal reklámoznak valamit, mennyivel lesz finomabb az adott bor?... Mennyire próbál a mandarin egy "ellenkultúrát" kiépíteni a bor népszerűsítésével,a dohányosokkal, drogosokkal, számítógépfüggőkkel, egyéb szenvedélybetegekkel szemben? Az egymillió alkoholista országában mennyire számít szerencsésnek a bort népszerűsíteni? Ja és mennyit kaptok (pénz, szívességek, juttatások)ezért? Tudjátok: átláthatóság, transzparencia, üvegzseb. A reklámbannerekért mennyit kaptok? Mennyi pénzt? Ezek a kérdések jutnak egy ésszel gondolkodó ember eszébe.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!