április 15-e óta már 20 700 000 forintot költött hirdetésre az Erősítő,
forintot költött hirdetésre az Erősítő,miközben az olvasottsága mérhetetlen, Facebook-követőinek száma pedig alig haladja meg az ezret. Ezt az igen komoly hirdetési összeget tehát alighanem zömmel a Hammer által említett, titokzatos befektetők fizették ki.
Megírtuk azt is, saját bevallásuk szerint jelenleg „30 független hírforrást” követnek, és tervezik továbbiak bevonását. Íme a szemlézett lapok (nem teljes) listája: 24, Telex, HVG, 444, Magyar Hang, Válasz Online, Szeretlek Magyarország, Átlátszó, G7, Qubit, Direkt36, Media1, Mérce, Mfor, Szabad Pécs, KecsUP, Debreciner, Veszpresszó.
Az adatkezelő mindenesetre, ahogy arról korábban szintén beszámoltunk, egy Észtországban bejegyzett cég, az Amplify OÜ, melynek ügyvezetője Dessewffy Tibor, Gyurcsány Ferenc bizalmasa. Érdekesség továbbá, hogy ezt a vállalkozást pontosan ugyanarra a címre jegyezték be tavaly decemberben, mint a többszázmilliós forgalmat bonyolító, DatAdat OÜ nevű céget.
Dessewfy az utóbbi cég tulajdonosi körében is feltűnik, legalábbis annak magyarországi leányvállalatában. A DatAdat volt az adatkezelője a DK azóta letagadott, a kínai vakcinák ellen hirdetett petíciójának is, amit lapunknak Péterfalvi Attila, az adatvédelmi hatóság vezetője aggályosnak nevezett. Mindebből egy komoly, az internetes nyilvánosságra befolyást gyakorló, kifejezetten Gyurcsányhoz, illetve bizalmi köréhez köthető céghálózat rajzolódik ki, aminek újabb eleme az Erősítő.