Végre egy brüsszeli döntés, mely egy irányba mutat a magyar nemzeti érdekkel
A román-magyar gazdasági együttműködés egy újabb lendületet kap.
Egy felmérés szerint a jól elhelyezett informatív reklámoknak még örülnek is azok, akik egy bizonyos termékcsoport iránt érdeklődnek.
Mint a felmérést készító NetADclik a Mandinderrel közölte, őrült keresletnövekedés van a vegán szépségápolási termékek iránt, amit szerintük alátámaszt az is, hogy világszerte közel 200 százalékkal nőtt az ilyen termékek száma az elmúlt öt évben. Ez a világtrend Magyarországon is megfigyelhető, ami a többi között a vegán életmódra specializálódott Facebook-oldalak és magazinok népszerűsége jelez.
A nem reprezentatív, vegánok körében végzett kutatásból ugyanis kiderült, hogy a válaszadók 85 százalékát, tehát meghatározó többségét érdeklik az olyan hirdetéseik, amelyek ilyen termékekre hívják fel a figyelmet. Sőt, kifejezetten szívesen fogadják azokat. Hasonló folyamat figyelhető meg, mint más „zárt” csoportoknál, a gamerek is szívesen fogadják a csoportjuk irányába támogatólag fellépő szponzorokat.
Ellentétben a hagyományos reklámokkal, ezek a hirdetések nem az érzelmekre próbálnak hatni, hanem informatívak, és ami a legfontosabb, a fogyasztókat leginkább érdeklő dolgokat tudják meg belőlük – közölték a felmérés készítői, akik szerint az online reklámok is azzal a problémával küzdenek, hogy az emberek vagy nem kíváncsiak rájuk, vagy rosszabb esetben egyenesen utálják. Ezzel szemben egy megfelelően elhelyezett és informatív reklám nem csak hogy érdeklődést kelthet fel, hanem egyenesen örömet is okozhat – tették hozzá.