Minden, amit a Vodafone névváltásáról tudni lehet és kell!

2025. január 03. 19:51

A One koncepciója az ügyfélélményre épül, nem csupán egy szolgáltató kíván lenni a sok közül, hanem olyan partner, akire ügyfeleik mindig számíthatnak – állítja Bányai Tamás, a One Magyarország Zrt. vezérigazgatója.

2025. január 03. 19:51
null

Nyitókép: Képernyőfotó/YouTube, One

Idén január elsejétől a Vodafone Magyarország Zrt. One Magyarország Zrt. néven működik tovább – számol be az Index. A 4iG Csoporthoz tartozó távközlési vállalatok lakossági és kisvállalati szolgáltatásait (DIGI) One márkanéven, míg a Vodafone Business, az Antenna Hungária és az Invitech üzleti szolgáltatásait almárkaként, One Solutions név alatt értékesítik. Ezek a cégek az év második felében jogilag is beolvadnak a One Magyarország Zrt.-be.

A portál azt írja, a One márka bevezetését több mint másfél éves munka előzte meg, de a folyamat legfontosabb része ezután következik,

az ügyfelek most találkoznak először integrált szolgáltatásaikkal és a márka által képviselt értékekkel.

Bányai Tamás, a One Magyarország Zrt. vezérigazgatója a lapnak azt nyilatkozta, a One koncepciója az ügyfélélményre épül, nem csupán egy szolgáltató kíván lenni a sok közül, hanem olyan partner, akire ügyfeleik mindig számíthatnak, ha minőségi távközlési megoldásra van szükségük. Nemcsak az arculatváltás történik, az új márkával együtt teljesen új alapokra helyezték a működésüket, és új üzleti filozófiát alkalmaznak. Az a céljuk, hogy a lakossági és üzleti szegmensben is elsők legyenek a piacon. 

A márkaváltás miatt a korábbi DIGI- és a Vodafone-ügyfeleket nem érinti automatikus tarifa- és csomagváltás, az ügyfelek meglévő előfizetései immár One márkanév alatt változatlan feltételekkel érvényben maradnak addig, amíg az előfizetők nem kezdeményeznek abban módosítást, illetve önkéntesen nem váltanak a One új csomagjaira.

A társaságok összeolvadásáig a számlázás menetében sem lesz jelentős változás. 

Az előfizetésekről szóló havi díjas számlákat továbbra is a korábbi szolgáltatók állítják ki. Ez alól kivételt a korábbi Vodafone-ügyfelek jelentenek, akiknek januári számláit már a One Magyarország Zrt. küldi. 

A szolgáltatók meglévő bankszámlaszámai sem változtak, viszont banki utalás esetén a szolgáltató nevével megegyezően változik a kedvezményezett neve, így ezt módosítani kell. A One Magyarország a társaságok egyesüléséig nem biztosít összevont számlákat, így abban az esetben, ha valaki vodafone-os és DIGI-s előfizetéssel is rendelkezik, továbbra is külön számlákat kap majd a szolgáltatóktól – kivéve, ha az ügyfél nem vált a One új csomagjaira.

Az Antenna Hungária mindigTV PRÉMIUM Alap és Családi díjcsomagjait januártól szintén változatlan tartalommal és előfizetési díjon vehetik igénybe a meglévő ügyfelek. Ám a mindigTV PRÉMIUM márkanév megszűnt, így a továbbiakban a szolgáltatások a One földfelszíni tv-kínálatában érhetőek el.

Minden lakossági és a kisvállalati ügyfél egységesen a belföldi hálózatból díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon éri el az ügyfélszolgálatot és az 1401-es értékesítési vonalon rendelhet új szolgáltatást. A nagyvállalati ügyfelek az 1420-as telefonszámon intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.

Az ügyfélkiszolgálás mellett a márkaváltással egyidejűleg a korábbi vodafone-os és DIGI-s üzlethálózat is átalakul, ezért az ügyfelek 2025-től a One üzletekben intézhetik személyesen ügyeiket. Az átszervezést követően 98 településen összesen mintegy 135 üzlet várja majd az ügyfeleket.

A korábbi My Vodafone alkalmazás is megújult, helyét a One applikáció vette át, az elődjével egyező szolgáltatáskínálattal. A korábbi DIGI-s ügyfelek számára még a DIGI Ügyfélkapu-alkalmazás érhető el, de számláikat az erre kijelölt oldalon már most is befizethetik.

A márkaváltás miatt a mobilhálózat neve január 1-jétől automatikusan megváltozott Vodafone HU-ról One-ra,

de ez a szolgáltatást nem befolyásolja, továbbá a roamingszolgáltatás is változatlanul gazdag külföldi lefedettséggel, beállításokkal és tarifákkal használható” – állítja a cég.

A one.hu weboldalon az ügyfelek kiválaszthatják, hogy melyik One-ügyféltípusba tartoznak, és ott mindent megtudhatnak a változásokról. Emellett az aktuális ajánlatokról és szolgáltatásokról, valamint a márkaváltásról is tájékozódhatnak.

***

Ezt is ajánljuk a témában

 

Összesen 18 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
SzaboGeza
2025. január 03. 21:00
Engem nem érdekel, mi lesz az új NEVED, de ha szarabb lesz a szolgáltatás, egy szempillantással CSERÉLLEK!!!! A MÁSRA!!!!:)))
lájkbajnok
2025. január 03. 20:58 Szerkesztve
One 2Rule Sólyom Airways Mészáros & Mészáros BDPST Zrt. Világmárkák.
Burg_kastL71-C
2025. január 03. 20:52
A panaszokat olvasva nem is tudtam, hogy milyen szerencsés vagyok az ős UPC nagy dobozaimmal. Semmit nem vettem észre a váltásból, könnyen működik minden a TV-nél. Itt nincsen se profil, se nyugta, se jelszó. Viszont voltam ismerősnél korábban, ott volt ku.vaanyázás az új cuccaival. Miért kell szétverni valamit, ha jó és az új berendezéseket még bonyolultabbá tenni ?
Langyos hurkazsír
2025. január 03. 20:49
Háát fa..ikáim ez igy kurva gyenge.Ha igy végezném a munkám ... már rég utcán lennék. Ennél a fosnál még a UPC (!!!) is jobb volt.A Vodafone-ról nem is beszélek. Szóval lörinc húzd az egészet a f...dra.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!