Rendkívüli bejelentés: emelkedik számos családtámogatás összege (VIDEÓ)
„A gyermekes családok tehát számíthatnak ránk, a gazdaság erősödésével mindig ők az elsők, akiket segíteni szeretnénk” – hangsúlyozta Zsigó Róbert.
A One koncepciója az ügyfélélményre épül, nem csupán egy szolgáltató kíván lenni a sok közül, hanem olyan partner, akire ügyfeleik mindig számíthatnak – állítja Bányai Tamás, a One Magyarország Zrt. vezérigazgatója.
Nyitókép: Képernyőfotó/YouTube, One
Idén január elsejétől a Vodafone Magyarország Zrt. One Magyarország Zrt. néven működik tovább – számol be az Index. A 4iG Csoporthoz tartozó távközlési vállalatok lakossági és kisvállalati szolgáltatásait (DIGI) One márkanéven, míg a Vodafone Business, az Antenna Hungária és az Invitech üzleti szolgáltatásait almárkaként, One Solutions név alatt értékesítik. Ezek a cégek az év második felében jogilag is beolvadnak a One Magyarország Zrt.-be.
A portál azt írja, a One márka bevezetését több mint másfél éves munka előzte meg, de a folyamat legfontosabb része ezután következik,
az ügyfelek most találkoznak először integrált szolgáltatásaikkal és a márka által képviselt értékekkel.
Bányai Tamás, a One Magyarország Zrt. vezérigazgatója a lapnak azt nyilatkozta, a One koncepciója az ügyfélélményre épül, nem csupán egy szolgáltató kíván lenni a sok közül, hanem olyan partner, akire ügyfeleik mindig számíthatnak, ha minőségi távközlési megoldásra van szükségük. Nemcsak az arculatváltás történik, az új márkával együtt teljesen új alapokra helyezték a működésüket, és új üzleti filozófiát alkalmaznak. Az a céljuk, hogy a lakossági és üzleti szegmensben is elsők legyenek a piacon.
A márkaváltás miatt a korábbi DIGI- és a Vodafone-ügyfeleket nem érinti automatikus tarifa- és csomagváltás, az ügyfelek meglévő előfizetései immár One márkanév alatt változatlan feltételekkel érvényben maradnak addig, amíg az előfizetők nem kezdeményeznek abban módosítást, illetve önkéntesen nem váltanak a One új csomagjaira.
A társaságok összeolvadásáig a számlázás menetében sem lesz jelentős változás.
Az előfizetésekről szóló havi díjas számlákat továbbra is a korábbi szolgáltatók állítják ki. Ez alól kivételt a korábbi Vodafone-ügyfelek jelentenek, akiknek januári számláit már a One Magyarország Zrt. küldi.
A szolgáltatók meglévő bankszámlaszámai sem változtak, viszont banki utalás esetén a szolgáltató nevével megegyezően változik a kedvezményezett neve, így ezt módosítani kell. A One Magyarország a társaságok egyesüléséig nem biztosít összevont számlákat, így abban az esetben, ha valaki vodafone-os és DIGI-s előfizetéssel is rendelkezik, továbbra is külön számlákat kap majd a szolgáltatóktól – kivéve, ha az ügyfél nem vált a One új csomagjaira.
Az Antenna Hungária mindigTV PRÉMIUM Alap és Családi díjcsomagjait januártól szintén változatlan tartalommal és előfizetési díjon vehetik igénybe a meglévő ügyfelek. Ám a mindigTV PRÉMIUM márkanév megszűnt, így a továbbiakban a szolgáltatások a One földfelszíni tv-kínálatában érhetőek el.
Minden lakossági és a kisvállalati ügyfél egységesen a belföldi hálózatból díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon éri el az ügyfélszolgálatot és az 1401-es értékesítési vonalon rendelhet új szolgáltatást. A nagyvállalati ügyfelek az 1420-as telefonszámon intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.
Az ügyfélkiszolgálás mellett a márkaváltással egyidejűleg a korábbi vodafone-os és DIGI-s üzlethálózat is átalakul, ezért az ügyfelek 2025-től a One üzletekben intézhetik személyesen ügyeiket. Az átszervezést követően 98 településen összesen mintegy 135 üzlet várja majd az ügyfeleket.
A korábbi My Vodafone alkalmazás is megújult, helyét a One applikáció vette át, az elődjével egyező szolgáltatáskínálattal. A korábbi DIGI-s ügyfelek számára még a DIGI Ügyfélkapu-alkalmazás érhető el, de számláikat az erre kijelölt oldalon már most is befizethetik.
A márkaváltás miatt a mobilhálózat neve január 1-jétől automatikusan megváltozott Vodafone HU-ról One-ra,
de ez a szolgáltatást nem befolyásolja, továbbá a roamingszolgáltatás is változatlanul gazdag külföldi lefedettséggel, beállításokkal és tarifákkal használható” – állítja a cég.
A one.hu weboldalon az ügyfelek kiválaszthatják, hogy melyik One-ügyféltípusba tartoznak, és ott mindent megtudhatnak a változásokról. Emellett az aktuális ajánlatokról és szolgáltatásokról, valamint a márkaváltásról is tájékozódhatnak.
***
Ezt is ajánljuk a témában
„A gyermekes családok tehát számíthatnak ránk, a gazdaság erősödésével mindig ők az elsők, akiket segíteni szeretnénk” – hangsúlyozta Zsigó Róbert.