Tiszta vizet öntött a pohárba az ATV: ezt üzenték Deák Dánielnek a botrány után

Úgy néz ki kezdenek elcsitulni az indulatok.

Az áruházláncok az alacsonyabb beszerzési árakkal magyarázzák, hogy meglépték az árak csökkentését.
Hosszú összefoglalót közölt az Index arról, hogy milyen termékek ára és mennyivel csökken a kiskereskedelmi láncok elmúlt hetekbeli lépései nyomán.
A sort a Spar nyitotta, amely két hete jelentette be, hogy reagálva a lakosság elmúlt időszakban tapasztalható spórolására, árcsökkentésbe kezd.
Jelenleg így néz ki a folyamatosan bővülő listájuk.
Március 27-e hétfőtől
A Lidl már január elsején elkezdte ármérséklő programját.
„A a tej és tejtermékek esetében többek között többféle vaj, sajt és tejföl, a 18-féle pékáru közül például az 1 kg-os szeletelt fehér kenyér, valamint a nosztalgiakifli lett olcsóbb, de a rizs, a baromfirudacska és a vegyes virágméz mellett a száraztészták, a szendvicsfeltétek, a fűszerek, tisztító- és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek között is megtalálhatók az árcsökkentett termékek” – írta a vállalat.
Az Aldi is lépett, miután február elején alacsonyabb beszerzési árakat ért el: a német áruházlánc 20 százalékkal csökkentette a legnépszerűbb vajtermékei árait, márciusban pedig 20-23 százalékkal olcsóbban kínálja magyar beszerzésű trappista sajtjait. Januártól összesen száz termék árát csökkentették.
A CBA szintén azt közölte, hogy a saját márkás és az akciós termékek forgalma a korábbi időszakhoz képest jelentősen emelkedett, továbbá jelentős mértékű árcsökkentést hajtottak végre a trappista sajtoknál és a vajaknál, így a CBA és a Príma üzletekben több mint 20 százalékkal csökkentek a fogyasztói árak.
A CBA hangsúlyozta: amennyiben újabb termékkörök beszerzési ára csökken, akkor az abból fakadó árelőnyt teljes egészében érvényesítik a polci áraikban is.
Nyitókép: MTVA/Bizományosi: Róka László