Magyar-lengyel barátság Amerikában: a Fidesz politikusa Mateusz Morawieckivel közösen jelentkezett be a CPAC-ről

A lengyel politikus hangsúlyozta, nagyon fontos, hogy a konzervatívok összefogjanak.

Vida Gábor közlekedésbiztonsági szakértő szerint az alsó rakpart lezárása miatt lassabb lesz a haladás, és megnövekednek a dugók Budapesten.
Szükség lenne egy komoly hatástanulmányra, társadalmi egyeztetésekre, ilyen beavatkozásnál nem elég az ötletelés – mondta Láng Zsolt, a Fidesz-KDNP fővárosi frakcióvezetője a Magyar Nemzetnek, arra reagálva, hogy a fővárosi városvezetés autómentessé tenné a pesti alsó rakpart belvárosi szakaszát.
„Sajnos már megszokottá vált, hogy semmifajta egyeztetésre nem hívtak minket Karácsony Gergely újabb autósellenes ötletéről” – fogalmazott a lap szerdai számában megjelent cikk szerint Láng Zsolt, aki még nagyobb problémának tartja azt, hogy a környéken élőkkel sem egyeztettek.
„Vajon mit szólnak azok, akiknek az utcáiba terelik a rakpart forgalmát? Elfogadhatónak tartják-e, hogy egyik napról a másikra kétszer vagy inkább háromszor annyi autó araszol majd az ablakaik alatt lépésben?” – tette fel a kérdéseket a frakcióvezető, aki szerint nem tudni, hogy az autómentes pesti rakpartszakasz hogyan befolyásolná a főváros többi részén a forgalmat,
A lapnak nyilatkozó közlekedésbiztonsági szakértő, Vida Gábor azt hangsúlyozta, hogy Budapesten az észak-déli autós közlekedést elsősorban a két rakpart biztosítja, és ha ebből az egyiket megszüntetik, akkor az addig ott folyó jelentős forgalom utat keres majd magának.
ami azt eredményezi, hogy lassabb lesz a haladás és megnövekednek a dugók – mondta a szakértő a Magyar Nemzetnek.
(MTI)
Nyitókép: Trenka Attila