Tiszta vizet öntött a pohárba az ATV: ezt üzenték Deák Dánielnek a botrány után

Úgy néz ki kezdenek elcsitulni az indulatok.

A Stadler magyar leányvállalata felbontotta az évi százmilliós nagyságrendű névszponzorációs szerződést a Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Szolnoki MÁV-Stadler Rail FC üzemeltető cégeivel – írja a HVG. A döntést a „megváltozott üzleti körülményekkel” indokolták.
A MÁV-Start Zrt. Flirt típusú motorvonatait gyártó, svájci székhelyű Stadler Rail AG magyar leányvállalata, a Stadler Magyarország Vasúti Karbantartó Kft. felbontotta a névszponzorációs szerződést a Nyerges Zsolt futballklubját működtető cégekkel – adta hírül a HVG.
A lap úgy tuja, a Simicska Lajos üzlettársaként ismertté vált Nyerges tulajdonában álló Szolnoki MÁV FC Kft. és Szolnoki MÁV Utánpótlás FC Kft. mögül a „megváltozott üzleti körülményekre” hivatkozva lép ki a Stadler, holott a nyereséges másodosztályú klub háttércégeivel négy szezonra írtak alá évi százmilliós nagyságrendű támogatási megállapodást 2013 decemberében.
Az Index szerint a klub honlapjáról kiderül, hogy a következő idényben Szolnoki MÁV FC néven lépnek majd pályára, az ősszel használt Szolnoki MÁV-Stadler Rail FC helyett. A lap az Orbán-Simicska háborút sejteti a szerződésbontás mögött.
A MÁV-Start egyébként megerősítette azt az értesülést, miszerint a Stadler vonatainak karbantartását nem annak hazai leányvállalatával kívánják megoldani, hanem saját járműjavítóik által.