Sok volt a panasz, bekeményít az ételfutároknál a Nemzetgazdasági Minisztérium
Szigorú ellenőrzést kapnak a cégek.
A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) nagyobb vidéki irodáikban fogyasztóvédelmi és életviteli tanácsokat nyújt ügyfeleiknek. A szolgáltatás költségeit a PSZÁF teljes egészében a hozzá befolyt bírságok összegeiből finanszírozza.
Ahogy a válság erősödött, úgy nőtt az igény a fogyasztóvédelmi szolgáltatások iránt, ezért döntött úgy a PSZÁF, hogy ezt biztosítja ügyfelei számára - nyilatkozta Szász Károly, a Felügyelet elnöke hétfőn a Magyar Televízió Ma Reggel című műsorában. Elmondása szerint a civil szervezetek segítségével működtetett szolgáltatás éves költsége 30 millió forint, amit a PSZÁF teljes egészében finanszírozni tud a hozzá befolyt bírságokból.
A tanácsadók elsősorban általános, szélesebb rétegeket érintő jogsértések megoldásában nyújtanak segítséget, egyéni problémák esetén továbbirányítják a panaszosokat. A szolgáltatás már elérhető a nagyobb vidéki városokban, így Debrecen, Eger, Szeged, Kecskemét, Győr, Székesfehérvár, Nagykanizsa és Zalaegerszeg kirendeltségeiben.