Gulyás Gergely a Kormányinfón: Háborúellenes akciótervről döntöttünk
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/07/2eu1yZNe1WXnVxxKPwCOaU1vn41dF0WPAZ_oZRBH8Cc/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzJkMjk1MGE5NmZjNjRiZWRiMjBmY2E5NDRmNDdhNWUz.jpg)
A multiknak, a bankoknak és az energiacégeknek védelmi hozzájárulást kell majd fizetniük.
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/07/2eu1yZNe1WXnVxxKPwCOaU1vn41dF0WPAZ_oZRBH8Cc/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzJkMjk1MGE5NmZjNjRiZWRiMjBmY2E5NDRmNDdhNWUz.jpg)
Lehetett volna negyedik mobilszolgáltató, nem lett, nincs több jogorvoslati lehetőség.
A negyedik mobilszolgáltató piacra lépését lehetővé tevő pályázat lezárása miatt beérkező mindkét fellebbezést elutasította a Fővárosi Bíróság, a Digi Kft.-nek és a DreamCom Távközlési Kft.-nek így nincs több jogorvoslati lehetősége, azaz egészen biztos, hogy a tavaly meghirdetett feltételek alapján nem jöhet létre egy újabb mobilszolgáltató Magyarországon.
A pályázat meghirdetésével az NHH szándéka az volt, hogy olyan új, negyedik szolgáltató léphessen a magyar mobilpiacra, amely tovább élénkíti a versenyt, hozzájárul az árak csökkenéséhez és új szolgáltatások megjelenéséhez. Az új szolgáltató szinte elhanyagolható, 100 millió forint egyszeri befizetése mellett jelenhetett volna meg a piacon, az állam pedig a szolgáltatás későbbi sikeréből, az árbevétel arányában részesedett volna.