Oroszország Hangja

Mandiner.média
2013. július 5. 16:06
Az Átlátszó kiderítette: a Deres.TV és a Szent Korona Rádió orosz szerveren üzemel.
2012. augusztus 15. 21:33
Traian Basescu román államfő cáfolta az Oroszország Hangja nevű rádió azon állítását, miszerint paktumot kötött Orbán Viktorral Székelyföld területi autonómiájáról.