„(…)
Ma az amerikai kultúra [a Holokausztnál] sokkal enyhébb formában némítja el számos amerikai zsidó hangját.
Ahogy arra a Rolling Stone magazin rámutat, a nemrégiben Hollywoodban megnyílt Mozgókép-akadémiai Múzeumban [The Academy Museum of Motion Pictures] aligha találni bármiféle hivatkozást a náci Németországból emigrált zsidó művészekre, akik a semmiből építették fel azt a többmilliárd dolláros, világra szóló filmipart, amit ma Hollywoodnak nevezünk.
Az ipar nagyjait – ideértve Jack Warnert, a Warner Brothers alapítóját, illetve Carl Laemmle-t, a Universal Studios atyját is – kihagyták a múzeumból.
Ehelyett a kiállítás Haile Gerima etiópiai filmkészítőre, és Hayao Miyazaki japán animátorral fókuszál (…).
Az akadémiai tagjai nyíltan bevallották, hogy a »nem fehérbőrű« mozi mellett lobbiztak, a »fehérbőrűekhez kötődő munkák« mellőzése mellett. A diverzitás és befogadás megjelenítése melletti kardoskodás azonban azzal járt, hogy a hollywoodi zsidóságot alapvetően törölték el.