Gianni Annoni elárulta a Mandinernek, mit gondol a borravaló adómentesítéséről
„Minden, ami adómentesítés, az segítség tud lenni” – fogalmazott a gasztronómiai szakértő.
A májusban megrendezett Budapest Influencer Trip kapcsán parázs vita alakult ki a közéletben.
Nyitókép: Facebook
A májusban megrendezett Budapest Influencer Trip kapcsán parázs vita alakult ki a közéletben. Miközben volt olyan párt, amely politikai ügyet próbált faragni a kérdésből, addig a Magyar Turisztikai Ügynökség Igazgatóságának elnöke egy nagyobb terjedelmű interjúban mondta el az Indexnek az esemény nemzetgazdasági és turisztikai jelentőségét. A Világgazdaság a témában több szakmabeli véleményét is kikérte. Kíváncsiak voltak arra, mi volt a tapasztalata a Párisi Udvar Hotel Budapestnek, akik részt vettek az eseményen, illetve hogyan látja ezt az új típusú kampányeszközt Gianni Annoni, aki évek óta sikert sikerre halmoz a vendéglátásban, de a Budapest Influencer Tripnek nem volt résztvevője.
„Fontosnak tartjuk, hogy lehetőségünk volt egy ilyen nagyszabású marketing projektben együttműködő partnerként részt venni. A közösségi média és a gyakran többmilliós, nemzetközi követőbázissal rendelkező influenszerek tartalmainak médiaértéke megsokszorozódott az elmúlt években. Egy-egy ilyen megjelenés sok esetben a hagyományos felületeknél jóval erősebb eredményeket ér el” – kezdte válaszát a Párisi Udvar Hotel Budapest, akik már a pár napos esemény eredményeit is érzékelik. Tapasztalatuk szerint a város egészét támogató Budapest Influencer Trip a saját marketing aktivitásaikat is jelentős mértékben, pozitívan támogatta.
Olyan, számukra kulcsfontosságú piacokon érzékelik ezt, mint Észak-Amerika vagy Németország.
„A főváros egyik meghatározó erőssége a változatos építészete, ilyen szempontból pedig a Párisi Udvar Hotel Budapest kiemelkedő. Ezt a hozzánk érkező véleményvezérek visszajelzései és a közzétett tartalmak is visszaigazolták. Nagy öröm volt látni, ahogyan ezek a sokat látott és gyakran utazó vendégek elismerően csodálják a passzázsunk kivételes szépségét: sok számunkra kedves és hasznos tartalom született. Egyértelműen azt gondoljuk, hogy a kampány nagy mértékben támogatta Budapest versenyképességét turisztikai szempontból. Bízunk benne, hogy hamarosan további piacokon is lesz lehetőség hasonló tevékenységre” – nyilatkozta a Világgazdaságnak a Párisi Udvar Hotel Budapest.
Gianni Annoni, gasztronómiai szakértő és étterem tulajdonos, a lapnak úgy nyilatkozott: „A mai világban elengedhetetlen a nemzetközi szereplők bevonása a fiatalabb generációk eléréséhez. Ezek az újfajta megközelítések, mint az influenszer marketing, szükségszerűek annak érdekében, hogy hatékonyan elérjük és bevonjuk ezt a célcsoportot, akikre hagyományos módszerekkel nehéz rátalálni és még nehezebb aktivizálni. Fontos figyelemmel kísérni, hogy a turisták szokásai miképpen változnak és milyen igényekkel rendelkeznek. Aki nem igazodik ehhez, az elkerülhetetlenül lemarad.”