„Fontosnak tartjuk, hogy lehetőségünk volt egy ilyen nagyszabású marketing projektben együttműködő partnerként részt venni. A közösségi média és a gyakran többmilliós, nemzetközi követőbázissal rendelkező influenszerek tartalmainak médiaértéke megsokszorozódott az elmúlt években. Egy-egy ilyen megjelenés sok esetben a hagyományos felületeknél jóval erősebb eredményeket ér el” – kezdte válaszát a Párisi Udvar Hotel Budapest, akik már a pár napos esemény eredményeit is érzékelik. Tapasztalatuk szerint a város egészét támogató Budapest Influencer Trip a saját marketing aktivitásaikat is jelentős mértékben, pozitívan támogatta.
Olyan, számukra kulcsfontosságú piacokon érzékelik ezt, mint Észak-Amerika vagy Németország.
„A főváros egyik meghatározó erőssége a változatos építészete, ilyen szempontból pedig a Párisi Udvar Hotel Budapest kiemelkedő. Ezt a hozzánk érkező véleményvezérek visszajelzései és a közzétett tartalmak is visszaigazolták. Nagy öröm volt látni, ahogyan ezek a sokat látott és gyakran utazó vendégek elismerően csodálják a passzázsunk kivételes szépségét: sok számunkra kedves és hasznos tartalom született. Egyértelműen azt gondoljuk, hogy a kampány nagy mértékben támogatta Budapest versenyképességét turisztikai szempontból. Bízunk benne, hogy hamarosan további piacokon is lesz lehetőség hasonló tevékenységre” – nyilatkozta a Világgazdaságnak a Párisi Udvar Hotel Budapest.