Erről Dúró Dóra, az ellenzéki párt szóvivője beszélt csütörtöki sajtótájékoztatóján. Felidézte: december közepén írásbeli kérdéssel fordult Navracsics Tibor közigazgatási miniszterhez a „Magyarország jobban teljesít” elnevezésű kampánnyal kapcsolatban. A tárcavezető december 31-i válaszában ismertette: a kampány csaknem 800 millió forintba került áfával együtt, és hét hónapig tartott. A Jobbik szerint ez kirívóan drága és hosszú kampány annak tükrében, hogy az országgyűlési választásokon induló pártok legfeljebb 600 millió forint állami támogatást kaphatnak, a hivatalos kampányidőszak pedig mindössze ötven napig tart.
Éppen ezért az ellenzéki párt szerint „álszent és álságos” a Fidesz részéről rövid kampányidőszakról beszélni, hiszen ezzel a hét hónapos, 800 millió forintos, közpénzből folytatott kampányból is látszik, hogy már tavaly márciusban megkezdték a kampányt. Emlékeztetett arra is, hogy a kormány a „Magyarország jobban teljesít” elnevezésű kampányra ismételten azzal az Inter Media Group Kft.-vel kötött szerződést, „amely Simicska Lajos érdekeltségébe tartozik”, és amely tavaly az IMF-ellenes kampányban „a piaci ár nyolcszorosáért” szerezte a megbízatást a kormánytól. Dúró Dóra hangsúlyozta: a Jobbik kormányra kerülése esetén a közpénzek ilyen jellegű „pazarlására” is kiterjed majd az elszámoltatás.