Este olyan történik Szoboszlai Dominikkel, ami rég nem – és ennek minden magyar tiszta szívből örülhet
Spanyolországba utazik a Liverpool csapata.
Idén – a tavalyihoz hasonlóan – 5,1 százalékkal nőhet a reklámköltés a GroupM elemzése szerint. A digitális költést illetően a szakemberek 18 százalékos bővüléssel számolnak, a televíziós iparágban ugyanakkor kérdéses, hogy marad az erős pozíció.
Idén – a tavalyihoz hasonlóan – 5,1 százalékkal nő a reklámköltés, amely így globálisan eléri az 506,3 milliárd dollárt – derül ki a WPP médiaügynökségeit egyesítő GroupM legfrissebb jelentéséből, melyet a Médiapiac szemlézett. Az amerikai piacra vonatkozóan a globális átlagnál kisebb, összesen 3,6 százalékos növekedést vár 2012-re a GroupM. Az válságban lévő országok, így Görögország, Írország, Olaszország, Portugália, és Spanyolország piacain ugyanakkor 6 százalékkal esett tavaly a reklámköltés, és idén további 8,8 százalékos csökkenés várható.
A Médiapiac emlékeztet: a korábbi GroupM-jelentés, még 6,3 százalékos növekedéssel és 522 milliárdos reklámpiaci bevétellel számolt. Jövőre hasonló, összességében 5,3 százalékos emelkedést várnak a szakemberek. A digitális költést illetően az elemzők 18 százalékos, 99 milliárd dollár értékű bővüléssel számolnak. A televíziós iparágban bár a 2011 erős év volt, kérdéses, hogy az online videoreklám terjedése mellett megtartható a stabil pozíció. A nyomtatott napilapok 2011-ben 17 százalékkal részesedtek a reklámtortából, és az elemzés szerint a következő években további bevételcsökkenés várható. A magazin szegmens 10 százalékos részarányt ért el.