Mint írják a csütörtöki cikkükben, a cég áprilisban fogja bevezetni az európai piacra szánt terméket először idehaza, majd a spanyol piacra. Közleményében a üdítőital-gyártó azt közölte a Kreatívval, hogy „a nagyszerű Coca-Cola ízvilágot, és a már jól ismert és szeretett életérzést kínálja a Coca-Cola Energy, mely természetes forrásból származó koffeint, guarana kivonatot és B-vitamint is tartalmaz, mindezt taurinmentesen”.
Emellett a termék cukor- és kalóriamentes változatban is elérhető lesz, de egyik kivitele sem fogja meghaladni a 250 milliliteres aluminiumdobozos kiszerelést a viszonteladók és élelmiszerüzletek polcain – írja a közlemény.
Arra is kitérnek, hogy kampányaikban nem az általános és középiskolás korosztályt célozzák, illetve az alkohollal való keverését sem fogják propagálni a terméknek. Valószínűleg nem véletlenül, ugyanis a fiatalok körében sajnálatosan elterjedt az energiaitalok keverése égetett szeszes italokkal, így whiskey-el, valamint vodkával, ez pedig hosszútávon nagyon káros hatásokkal járhat.