Hivatalos: mutatjuk, mikor jelenik meg, és hogyan néz ki az új 15000 forintos (FOTÓ)
Az érme hátoldalán egyik jogtudósunk képe jelenik meg.
A fiatalok nem tudják megkülönböztetni a Google hirdetéseit a keresési eredményeitől már, ezt bizonyítja egy angol telekommunikációs cég friss felmérése és a South Park is.
Az IT technológia rohamos fejlődésének az egyik eredménye, hogy már a gyermekkorban sikerrel elkezdődik a digitális szocializáció (hallani már a bulvárlapokban 2 éves okostelefon függőségben szenvedő egyedekről is, de látni ilyet itthon is a 9-es buszon a Kálvária térnél). Ugyan a kisgyermekek is már otthonosabban használják az elektronikus kütyüket, mint a szüleik, csak egészen más módon és sokszor belesétálnak remek marketing és más hirdetési csapdákba, hiszen nem ismerik mi rejtekezik a technológia mögött, hogy is működik valójában a világszéles háló, az internet maga. A legújabb kutatás szerint (Ofcom, UK telkó) kiderült a 12 és 15 év közötti korosztály nem igazán tudja már eldönteni, hogy egy-egy Google keresés eredménye hirdetés volt vagy tényleg a valóságot példázza (31%-uk valósnak véli a reklámok üzeneteit és megbízhatónak és nem tudja, hogy reklámot lát valójában) a keresésre adott válasz. Ha kicsit lefelé toljuk a korhatárt, a 8 és 11 évesek körébe, akkor még jobb lesz a helyzet (16%), a valóság és a hirdetők virtuális ígéretei még jobban különböztethetőek. Mellesleg torzít ez a kutatás egy kicsit, hiszen az igazán profi reklámozók nem pont ezt a célcsoportot targetálják meg előszeretettel tudjuk.