„Megvalósult szerinted az a márkaportfólió, amit anno megálmodtál?
Igen, létrejött az, amire azt gondolom, hogy büszkék lehetünk és amely hasonlatos egy nyugati, jó nevű gasztrokiadónak a portfóliójához.
Mikor vetted észre azt, hogy a Dining Guide-ra figyelnek az emberek?
Igazából mindig is két célközönség volt: az egyik az éttermekbe járó, érdeklődő gasztrofil olvasóközönség, a másik pedig az éttermesek és a gasztronómia világa, a B2B világ, akiknek a Dining Guide-ba való bekerülés és az értékelés volt fontos. Mind a kettőnek nagyon emblematikus határpontjai voltak, amit többnyire telefonokból vettem észre. Számított, amit mondtunk. Én pedig dagadó mellel vettem észre, hogy fontos, amit csinálunk, és ezzel szinte egy időben azt, hogy elkezdtek utálni és rosszat mondani, ami a siker biztos jele itthon. (...)
Mitgondolsz az itthoni gasztroszcénáról?