Elhiggyünk-e bármit (értsd: bármit), amit a választott kormány képviselői a célokról mondanak, vagy óvatlan pillanatban, amikor nem figyel a sok paraszt, kacsintsunk csak össze: ne a terméket figyelje, úgyis csalunk!
„Van itt egy idézet.
G. Fodor Gábortól, a Századvég stratégiai igazgatójától származik. A tegnap megjelent Magyar Narancsban olvasható.
»A jobboldali értelmiségiek közül sokan vannak abban a tévedésben, hogy a „polgári Magyarország” hívószót politikai realitásnak gondolják, pedig az természete szerint politikai termék volt. Ők még ma is azt gondolják, hogy az 1998 és 2002 közötti Magyarország valóban polgári Magyarország volt. Ez óriási tévedés. Ebből fakad a jobboldali értelmiség minden ellenkezése és ízlésbeli problémája a jelenlegi kurzussal szemben.«
Nyílt beszéd, iszonyúan kell az ilyen. Újra is kell számolnunk, hogy mink van még pontosan. Mi az, ami valóság, és mi az, amit el kell engednünk, mert a Nemzeti Marketing Rendszere szerint valójában termék. (...)
Úgy általában: elhiggyünk-e bármit (értsd: bármit), amit a választott kormány képviselői a célokról mondanak, vagy óvatlan pillanatban, amikor nem figyel a sok paraszt, kacsintsunk csak össze: ne a terméket figyelje, úgyis csalunk!