Megtalálta Magyar Péter az egyetlen nyitva lévő bezárt bárt, ahol valaki ott felejtett egy teli poharat, ráadásul még dél előtt
Mi lesz a következő?
Azért kampányolnának brit üzleti vezetők, hogy legyen népszavazás a Brexit feltételrendszeréről.
Brit üzleti vezetők alapítottak kampánycsoportot csütörtökön annak elérésére, hogy népszavazás dönthessen a brit EU-tagság megszűnésének (Brexit) feltételrendszeréről.
Az „Üzleti élet a nép voksáért” – Business for a People's Vote - névvel indult kezdeményezésben a legnagyobb brit vállalatok, köztük a BT távközlési óriás és a Sainsbury's szupermarkethálózat, valamint a Brit Iparszövetség (CBI) jelenlegi és volt vezetői vesznek részt.
A kampánycsoport csütörtökön közzétett egy felmérést is, amelyet ezer üzleti vezető bevonásával végeztek el. A vizsgálat kimutatta, hogy a brit vállalati szektor 57 százaléka – az átlagon belül a nagyvállalatok 59 százaléka – támogatja a népszavazást a Brexit feltételrendszeréről.
A YouGov közvélemény-kutató intézet által elvégzett felmérés szerint a vállalatvezetők alig 13 százaléka bízik abban, hogy cégének forgalma növekedni fog a Brexit után, 54 százalék viszont a brit gazdaság gyengülésétől tart.
(MTI)