Használt buszokat vesz a BKV

2011. január 28. 13:21

Harminc darab (és opcionálisan 75 további) használt, alacsonypadlós, klímával felszerelt szóló autóbusz megvásárlására írt ki tendert a BKV.

2011. január 28. 13:21

Használt autóbuszok vásárlására írt ki tendert a BKV. A társaság buszállománya ugyanis elöregedett, műszaki állapota pedig kedvezőtlen. A BKV anyagi lehetőségeit figyelembe véve jelenleg a legoptimálisabb megoldás a használt buszok beszerzése. A BKV és a BKK célja ezzel az, hogy a buszkiszervezés megindításig is zavartalan legyen a közlekedés.

A BKV 30 darab (illetve megfelelő ajánlat esetén további 75), 2000-es évjáratnál nem régebbi, használt szóló autóbusz megvásárlására írt ki közbeszerzést. A buszok további kritériumai, hogy alacsonypadlósak, klímával és minimum Euro-2-es motorral felszereltek legyenek.

Összesen 11 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
hozzáértő
2011. január 28. 20:06
A sok -milliós fizetésű- léhűtőt kellene kirugdosni a BKV vezetéséből, és mindjárt lenne pénz új buszokra!
Steppenwolf
2011. január 28. 15:40
Ebből a hozzáállásból úgy tűnik, a BKV a következő években is Európa legnagyobb autóbusz roncstelepe lesz. És ebbe tessék beleérteni az egész földrajzi Európát, ugyanis ilyen elöregedett buszállomány sehol nincs. Csak két példa, a lesajnált Bukarestben az elmúlt 2 évben 1500 új Mercedesszel lecserélték a teljes buszparkot, a fehérorosz Minszkben szintén 1-2 éves átlagéletkorú hazai gyártású Maz-ok futnak. Azt hittem, Vitézy képes arra, hogy hosszú távon gondolkodjon és rájöjjön, hogy az új busz (pláne ha még hazai összeszerelésű), több éves távlatban olcsóbb, mint egy Ausztriában kiselejtezett jármű.
drieno
2011. január 28. 15:17
minek kell erőltetni a szarvásárlást, amikor terem magától is? a nem is olyan régen még új volvók se bírják a fővárosi utakat, se rugójuk se lengéscsillapítójuk mi lesz a használt buszokkal? azok még addig se bírják majd arról nem beszélve, hogy a környezetbarát technológiák felé kéne nyitni, ki lehetne használni az eu ezirányú pályázatait, hybrideket kéne venni, reklámszerződést is kötve egyúttal a gyártóval, így enyhíteni az árat amikor bkv sztrájk volt, a zaj- és a koromterhelés is lényegesen alacsonyabb volt a fővárosban inkább azon kéne elgondolkozni, mitől lesz versenyképes a tömegközlekedés momentán ugyanis: 1. nem olcsóbb, mint autóval járni 2. nem gyorsabb , mint autóval járni 3. nem környezetkímélőbb, mint autóval járni 4. nem kényelmesebb, mint autóval járni szóval, akkor a kényszeren kívül, ha aktuálisan nincs más , akkor miért is vennénk igénybe?
pityesz74
2011. január 28. 14:52
Vegyenek inkább platós Zileke,vagy kamazokat ne nyugaton széthajtott szarokat!Minden üzletnek van egy nyertese meg egy vesztese!Ha az eladónak megéri ennyiért eladni a használt buszokat,akkor valószínű hogy vagy áron felül teszi,vagy újjakat akar helyette venni mert nem éri meg felújítani őket!!!Ezek az ökrök nem tanulnak semmiből!!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!