Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Amikor a Jobbik-kormány alatt a honi médiaipar és a kulturális élet újra nemzeti érdekeket fog szolgálni, öröm lesz kimondani: „Hasta la vista, Andy!”
„Az Orbán–Simicska-háború újabb fejezeteként értelmezhető, hogy Andy Vajna rádiós céget alapított. A milliárdos vállalkozó az ország első számú fideszkaszinósaként és szépségversenygurujaként hobbiból lett élet és halál ura a jóval többre érdemes magyar nemzeti filmiparban. Miközben már súlyos milliárdok folytak el kétes »produkciókra«, addig kitűnő filmeseink, forgatókönyvíróink, rendezőink semmilyen jelentős állami megbízást nem kaptak. Az utóbbi öt évben nem készülhetett a nemzeti értékrendet kifejező filmes alkotás.
A Jobbik szerint újabb ilyen alakoknak semmi keresnivalójuk nincsen a médiaiparban. Andy Vajna eddig sem a magyar kultúra javára építkezett, s nem ezt fogja tenni médiavállalkozóként sem, hanem a Fidesz szűk pártelitjének óhajait lesi majd. Sajnos egyetlen szó erejéig nem várható tőle, hogy hitelesen tájékoztassa a közvéleményt, ahogyan az sem, hogy minőségi magyar előadók zenéjét népszerűsítse.
Amikor a Jobbik-kormány alatt a honi médiaipar és a kulturális élet újra nemzeti érdekeket fog szolgálni, öröm lesz kimondani: »Hasta la vista, Andy!«”