„A 2010-2014 közötti időszakban is bekövetkezett egy jelentős visszaesés a Fidesz-KDNP támogatottságában - ha még emlékszik egyáltalán erre valaki. Ekkor jelent meg a kormány új csodafegyvere, a rezsicsökkentés. Elárasztotta az országot rengeteg óriásplakát, az újságok címoldalán megjelent hirdetések védték a rezsicsökkentést és a csapból is ez a szó folyt. A taktika bevált, az emberek saját zsebükön érezhették, hogy a kormány foglalkozik problémáikkal és újból bizalmat szavaztak a Fidesznek.
Hasonló kísérletezésbe kezdett a kormány a 2014-es választásokat követő népszerűségvesztés után is. Az új téma ezúttal nem a választók pénztárcája, hanem a Magyarországra érkező bevándorlók feltartóztatása lett. Mostanra mindenkihez eljutott a bevándorlásról szóló nemzeti konzultáció és a média is ettől a témától hangos. Ismét elindult a kommunikációs úthenger.
Meggyőződésem ugyanakkor, hogy a kormány ezúttal téved. Nem jó témát talált, mert nem olyan kérdést állított a középpontba, ami valóban megmozdíthatná saját táborát és a bizonytalanokat.”