Ezt hallania kell: Trump győzelme miatt tomboló liberálisok kifakadásaiból készült metálszám (VIDEÓ)
A rögtönzött dal hamar népszerűvé vált.
Az biztos, hogy még van hová fejlődnünk.
„Érdekes gondolkodásbeli különbséget tapasztaltam. Itthon nagyon sok kommunikációs ügynökség azzal próbál (és sokszor tud is) ügyfelet szerezni, hogy nekik milyen sajtókapcsolataik vannak. A médialistákat 7 lakat alatt próbálják őrizni. Ezzel szemben az USA-ban kicsit máshogy állnak a dolgokhoz: »Richard, ha adunk neked egy Yellow Pagest, akkor fel tudsz építeni egy DM-kampányt? « Attól nem lesz sikeres egy PR-kampány, hogy van egy jó listád. Listája bárkinek lehet, a kommunikációs szaktudás az, hogy az adott ügyfél érdekeinek megfelelően találj ki olyan üzenetet, olyan kampányt, ami érdekes az újságíróknak és fogyasztóknak egyaránt. Ezzel a gondolkodással sokkal több energiát fektethetnek a kreatív tervezésre a saját listák frissítgetése helyett.
A másik meghatározó élmény az adatok fontossága volt. A legapróbb kampányt analizálják, és minden apró adatot megpróbálnak felhasználni arra, hogy optimalizálják a következő megjelenéseket. Rendszeresen tesztelnek egy-egy eszközt, formát, üzenetet kisebb csoportokon, mielőtt országosan felhasználnák azokat egy kampányban. Nehéz dolga van a hazai PR-osnak, ha Outlookból küldte ki a sajtóközleményt, és szeretné tudni a kézbesítési/megtekintési/letöltési arányt…
Az biztos, hogy még van hová fejlődnünk. Ha sikerül kiölni azt a gondolkodásmódot, ahol a »haver főszerkesztő« a legnagyobb ötlet egy kommunikációs kampányban, akkor már közelebb leszünk ahhoz, hogy a kreativitás és az integrált gondolkodás meghozza sikerét.”