FacebookTimes

2012. június 02. 12:51

A Facebook nem egy egyszerű felület, ahova fel lehet rakni az üzenetet, a Facebook egy közösségi oldal, ahol tartalmat kell nyújtani.

2012. június 02. 12:51
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„Amúgy ezen a haszon/kiadás nagyobb legyen, mint 1 szabályon sok kampány megbukna, hiszen nem lehet mindent ennyire feketén és fehéren kezelni. A brand építés, a brand erősítés hosszabb távon éri meg, és sokszor egy kampánynak bizonyos elemei csak figyelmet keltenek, más elemeknek kell a hasznot lefölözniuk - akár nem is azonnal. De ha így van, akkor meg nem érdemes külön Facebokk jelenlétről vagy Facebook marketingről beszélni. Akkor el kell mesélni az integrált kampányt, és azt, annak hol része a Facebook. (...)

Nagyon várom már, hogy kifusson ez a Facebook-hype, és végre megtanulják a hirdetők, hogy nem külön Facebook ügynökségre meg Facebook szakikra van szükség, hanem egységes megoldásra, amelynek a Facebook is része.

És nem lehet elégszer mondani: tartalom is kell mindehhez. A Facebook nem egy egyszerű felület, ahova fel lehet rakni az üzenetet, a Facebook egy közösségi oldal, ahol tartalmat kell nyújtani. Igaz, nem mindenkinek. De ez meg már megint egy másik történet.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 2 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!