Lebukott Vitézy Dávid: Szentkirályi Alexandra hamar kiszúrta (VIDEÓ)
„Örülök Dávid, hogy a fővárosi munkádhoz az oldalamat és videóimat használod, sokadjára” – írta a Fidesz-KDNP fővárosi képviselőcsoportjának vezetője.
A plakátkampányunk hetvenmillió forintba került. Interjú.
„Márki-Zay Péter, Dobrev Klára, Donáth Anna. Melyikük alkalmasabb a miniszterelnök-jelölti posztra?
Donáth Anna. Ez egyértelmű.
Saját magát alkalmasnak tartja?
Nincsenek miniszterelnök-jelölti ambícióim.
A jövőértékelő beszédében Donáth Anna hangsúlyozta, hogy a politikában nincs messiás, miközben már utcán voltak az óriásplakátok az arcával. Ez így nem ellentmondásos?
Mármint milyen szempontból?
Azt mondta, hogy nem messiásokra kell várni, ugyanakkor óriásplakátokon hirdetik az arcával, hogy új útra vezetné Magyarországot.
Annyira nem meglepő, hogy a politikai pártok óriásplakátokra költenek Magyarországon. A plakátkampányunk hetvenmillió forintba került. Ez nagyjából annyi, amennyit a megafonosok két hónap alatt költenek el Facebook-hirdetésre. Visszatérve a kérdéshez, a magyar politikai élet velejárója, hogy óriásplakátok vannak. Ha most kinézünk az utcára, és elkezdjük számolni, hogy a szankciókat elutasító nemzeti konzultációs plakátokból vagy a momentumosokból van több, akkor sajnos veszítenénk. A Momentumnak rendkívül szűkös, éves erőforrása van, amit nagyon be kell osztanunk. Miután a magyar médiahelyzet egyre kevésbé rózsás – és akkor nagyon finoman fejeztem ki magamat –, valamilyen alternatív módon minden politikai pártnak meg kell jelennie. Mi ezt a megjelenési formát választottuk.
Én inkább arra voltam kíváncsi, hogy a Momentum nem a messiásvárásra épít a Donáth-plakátokkal?
Nem.
Miért pont most tért vissza Donáth Anna? Miért most látták alkalmasnak az időt arra, hogy megjelenjenek ezekkel az óriásplakátokkal?
Az időzítés igazából kevésbé hangsúlyos, most lett időszerű. A párt elnökségével kértem fel Donáth Annát erre a szerepre.
Miért most lett időszerű?
Mert a párt elnöksége most látta időszerűnek.”
Nyitókép: MTI/Balogh Zoltán