Hárommillió fontért kampányol az új Sun

2012. február 23. 14:02

Print, óriásplakát és televíziós reklámkapmányba kezdett a brit News International. A The Sun múlt heti vezetőségi botránya után most hétvégén indul a bulvárlap vasárnapi száma.

2012. február 23. 14:02

Hárommillió fontos kampányba kezdett a News International a Sun bulvárlap vasárnapi kiadásának népszerűsítésére – írja a The Guardian. Az újságokban megjelent reklámok mellett óriásplakátok is népszerűsítik a most induló hétvégi számot, illetve a keddi British Awards zenei díjátadó televíziós közvetítésében is többször tűntek fel a Sun on Sundayt hirdető reklámszpotok.

Rupert Murdoch új lapjának szlogenjei a „Four days till The Sun day”, valamint az „In Britain The Sun comes out every morning”.

A The Sun öt vezető munkatársát korrupció gyanúja miatt vették őrizetbe múlt héten.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!