Szerethető lenne a kormányzat

2011. április 21. 12:31

Hatszázmillió forintot költ a kormány lakossági tájékoztatásra - írja a Napi. A médiastratégia kidolgozására és megvalósítására kiírt tenderen a Bell & Partners Kft. győzött, a cég több állami megbízást is elnyert. A kormányzati kommunikáció célja, hogy az állam újra bemutatkozzon a közössége tagjainak, valamint hogy a kormányzat is szerethetővé váljon.

2011. április 21. 12:31

A Bell & Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. szervezheti meg a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) lakossági tájékoztató kampányait 600 millió forint keretösszegben. A cég nyerte meg a KIM médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, reklámügynökségi, illetve online kommunikációs feladatok elvégzésére kiírt közbeszerzési eljárását. A cég fogalmazza meg az üzeneteket és szervezi meg a kapcsolódó rendezvényeket is - írja a Napi.

A kormányzati kommunikáció célja, hogy az állam újra bemutatkozzon a közössége tagjainak, valamint hogy a kormányzat is szerethetővé váljon. A kormányzati kommunikáció eddig alapvetően egyirányú volt, nem adott lehetőséget a visszacsatolásra, így számos üzenet nem ért célba, mert ezek a kinyilatkoztatás jellegű megnyilvánulások fokozták az emberek passzivitását és növelték a politikától való távolságtartásukat. A kommunikációban teret engednének az interakciónak.

A kormányzati kommunikációs célközönség a 18-25 éves korosztály, az aktív bázis, a 26-44 évesek, valamint a nők. A kommunikáció fókuszába két gondolatot helyeznek, a gazdaság erősítését (munkahelyteremtés, versenyképesség növelése) és a jó állam megteremtését célzó intézkedések hangsúlyozását - áll a szerződésben. A fő feladat, hogy az intézkedések köré brandeket építsenek, amelyeket az emberek egyértelműen a kormányhoz kötnek (Versenyképes Magyarország; Jó állam; Új Alkotmány). Felépítésre váró brand a kormányzati kommunikáció szerint a Működőképes egészségügy, a Kulturált állam és a Zöld állam.

Összesen 36 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Mulder
2011. április 23. 13:42
A mi pénzünkből ellenünk kampányolnak.
Rodoman
2011. április 23. 00:57
Az az igazság, hogy a Magyar ember birka! De komolyan, nem viccelek. Nevetni való! Ezt nem lehet jól gondolni. Nálunk és sok más országban is csalók a vezetők, de ennyire nem birkák a lakók! A Magyar ember mindig jajgat, nem jó ez, nem jó az de semmit nem akar tenni. Hanem bezárja magát és nem szól! Nevetek rajtatok! Nem izé Magyarnak lenni? Arra mentek amerre cseng a csengő, mint a birka. Az tej, kenyér, üzemanyag, élelmiszerek ár színvonala tényleg EU-s, csak hogy Németben, Ausztriában, Hollandiában, Svájcban stb... az átlag bér 1500-2000 euró. Nevetni kell hogy 300 euróból élni kell itt! Szomorú torz tükör! 300 Euró!!! Gáz! Ez nagyon rossz, és csak ti tehettek róla. Pedig a tanárok azt mondják, hogy a Magyar emberek erősek, büszkék. Mire? Arra hogy jó birkák? A gyereketek szegények lesztek és arról csak ti tehettek. Képesek vagytok 250-300 euróért dolgozni, és 200 euró nyugdíjt kapni! Mi ez ha nem butaság, birkaság! :-) De persze ti otthon vagytok és megint csak sírtok. Ez rossz! Miért hagyjátok?!
küllő
2011. április 22. 18:31
Bell&partners---ez az új neve az Ezüsthajónak, vagy a Happy End-nek??
predator
2011. április 22. 09:44
ez a zászló amúgy mit keres itt. pont a fidesz szavazta le,hogy újra címeres zászlónk legyen.Szerethetők akarnak lenni? Akkor csináljanak olyanokat amiért megszeretik őket.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!