2012-ben kezdődik a Ferenciek átalakítása

2011. április 20. 20:36

2012-ben kezdődhet meg a Ferenciek terének átalakítása - mondta Rogán Antal V. kerületi polgármester.

2011. április 20. 20:36

A gyalogosok és kerékpárosok, valamint a tömegközlekedés érdekeit veszik figyelembe a Ferenciek terének 2012-ben kezdődő és a Roosevelt/Széchenyi tér - 2013-ban kezdődő felújításakor - mondta Rogán Antal polgármester az Inforádiónak. A Ferenciek terén nagyobb járdafelületek lesznek, a mostani autós aluljárót végleg lezárják a járművek elől, majd egybenyitják a már meglévő gyalogos aluljáróval. A Március 15-e tér és a Kiskörút felújításának befejezése reális közelségben van.

Vitézy Dávid, a Budapesti Közlekedési Központ vezérigazgatója elmondta, a buszsávot a Kossuth Lajos utca közepén vezetnék, ott lennének a megállók, és zebrán is megközelíthetőek lennének. A beruházással teljesítik a legfontosabb célt, a belváros északi és déli részének összekötését, és felszíni gyalogos kapcsolatokat is kialakítanak.

Összesen 17 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
drieno
2011. április 21. 10:12
gondolom, az üzleteket is el kéne tudni látni áruval, meg a szállodákba is el kéne jutni taxival, na és a szolgáltatóknak is be kell jutni valahogy a cuccaikkal a "gyalogos" területre is arról nem is beszélve, hogy pestiek gyalog nemigen mernek közlekedni bizonyos szakaszokon sötétedés után gondolom, mindez nem probléma, csak lehet, hogy marhára megdrágítja az életet a belvárosban, hiszen ha mindez a szolgáltatóknak, szállítóknak plusz költség, akkor azt át is fogják terhelni a delikvensekre
gross
2011. április 20. 23:06
Az autóforgalomnak gyakorlatilag nincs korlátja, útszélesítéssel csak még több megy be a belvárosba. A szűk keresztmetszetek valamennyire szűrnek, csak az próbálkozik, akinek tényleg nagyon fontos, hogy autóval közlkedjen. Jó lenne, ha tovább szűkítené a város az autóforgalmat. A belváros ezerszer élhetőbb és vonzóbb lenne, ha nem az autóké lenne. A németalföldi városok, London a jó minta. Sétálóutcák, a gyalogosoknak visszaadott folyópart - ez kellene.
tutti_mc_mondo
2011. április 20. 21:12
én azt értem, hogy a belvároson át eztán tilos lesz áthaladni, tőlem az erzsébet hidat is lebombázhatnák, csak akkor azt mondják már meg, hogy észak és közép budáról hogy lehet az üllői utat megközelíteni? oda kellett volna egy alagút a 4. metró helyett...
Aldo Raine hadnagy
2011. április 20. 21:05
"inforadio.hu :Új szívet kap Budapest" Nem Budapestnek kell új szív,hanem Rogánnak kéne új agy,hogy elfelejtse a belváros szétcseszését(a haverjával Csipakkal együtt).
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!