Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Nem finanszírozza tovább a Hírszerző megjelenését a tulajdonos a Kreatív Online értesülései szerint.
Öt érdeklődővel tárgyal a tulajdonos Szabados Krisztián a Hírszerző hírportált kiadó cég eladásáról. Az eladáson kívül más elképzelései is vannak, amelyek lényege, hogy a Hírszerző politikai helyett elsősorban gazdasági, gazdaságpolitikai témákkal foglalkozna a jövőben.
„Politikával kapcsolatos tanácsadói tevékenységünket Magyarországon leépítettük, ma már kizárólag külföldről fogadunk el ilyen megrendeléseket, így a Hírszerző eladásából származó bevételt az angol nyelvű médiaportfoliónkat erősítésére kívánjuk fordítani” – mondta Szabados Krisztián a Kreatív Online-nak.