„Rendkívül visszataszítónak találom azt, ahogy Ország Viktor stratégiai partNERe, a túlóratörvény haszonélvezője, a világ egyik legnagyobb környezetszennyezője és kulturális megrontója szemérmetlenül meglovagolja a melegek iránti rokonszenvet és ellenszenvet, hogy a pusztító identitáspolitikában rejlő társadalmi energiákat saját marketingerőműveibe hajtsa. Nem ez a jogegyenlőség útja: multinacionális részvénytársaságok reklámkampányainak ünneplése meg a politikusok körében előadott Pride-szerű bulik legfeljebb arra jók, hogy a melegek közössége a politikai aktivizmus és az emberi jogi érdekérvényesítés munkáját megússza. Tőkés társaságok még soha egyetlen embernek egyetlen jogot nem harcoltak ki, és erre a jövőben sem érdemes számítani.
Azzal pedig, hogy a Coca-Cola pár nap elteltével visszavonta plakátjait, a lehető legtöbbet ártott annak az ügynek, melynek szolgálatát hazug marketingüzenetével demonstrálni próbálta. E hirdetések látványának egyetlen haszna az lett volna, hogy a budapesti heterók picit hozzászoknak a csókolózó férfiak látványához. A plakátok a menetrendszerű konfliktus, gyűlölködés s az ebből származó politikai haszon bal- és jobboldali elkönyvelése után a mindennapok normalitásába épültek volna: lám, ilyen hirdetések is vannak, és bizonyos embereket ez nem zavar, mások meg így élnek. A három napig tartó csoda után talán valami haszon is származott volna a Coca-Cola kampányából.