A mesterséges intelligencia így vagy úgy, de átformálhatja Afrika jövőjét
Segítő kezet, vagy épp akadályt jelent a mesterséges intelligencia Afrikának?
A kevés és gyenge minőségű tartalom a VR-sisakok legnagyobb baja. Az Oculus Riftre írt Dragon Front üde színfolt.
„A független amerikai játékfejlesztő High Voltage Software bemutatta az Oculus Rift virtuálisvalóság-sisakra írt legújabb játékát, a teljes elmerülés élményét nyújtó (immerzív) Sárkány Frontot. A kártyajáték kicsit olyan, mint a Magic, 30 lapos pakliból kell húzni, szabvány 4x4-es táblán kísérelünk meg nyerni. Egyszemélyes módban, mesterséges intelligencia ellen, és többszemélyesben is kipróbálhatjuk. A virtuális valóság miatt viszont sokkal közelebb áll a Csillagok háborújához kapcsolódó holojáték-táblás, népszerű Dejarikhoz, mint a szokványos kártyacsatákhoz.
A játékos négy háborúzó csoport közül választhat, mindegyiknek megvannak a maga relatív erősségei és gyengéi. A támadó és védekező karakterekkel rengeteg a variációs lehetőség. Mi több, a résztvevők személyre szabhatják a kártyapakkokat. 250 lap közül választhatják ki a kedvenc harcművészeti stílusukhoz, vagy az ellenfél semlegesítéséhez legjobban passzolókat.
A Sárkány Front az év első felében jelenik meg hivatalosan, de már most készítenek hozzá három kiegészítő csomagot.
Szerencsés vagyok, mert kipróbálhattam a bétaváltozatot, és meglepő módon lebilincselőnek találtam. A Magic ugyan komoly hatással volt rá, de a Sárkány Front sokkal gördülékenyebb. Nagyon élveztem. Az Oculus Rift eddigi legizgalmasabb játékáról van szó.”