
A Foursquare a gamifikáció miatt lett népszerű, ma a felfedezős változata a Swarm örvend nagy sikernek. A héten a belső valutáját turbózták fel, hogy bonyolítsák és izgalmasabbá tegyék a játékot.
Annak idején a Foursquare a gamifikáció miatt lett népszerű, mára a felfedezős változata a Swarm nagy sikernek örvend. A héten a belső valutáját turbózták fel egy kicsit, hogy bonyolítsák a játékot. A zseton (coin) azonkívül, hogy szépen gyűlt a becsekkolásokkor és hetente kaptunk egy összegzést mennyit is szereztünk belőle semmire nem volt jó, csak láthattuk bizonyos helyeket valamiért a Swarm algoritmusa sokkal jobban fizet. Volt amikor ez érthető volt ez, máskor meg nem, hiszen népszerű helyeket még akkor sem jutalmazott nagyobb összeggel, ha ott Mayor státuszban tevékenykedtünk. A heti ranglétrák pedig a kezdeti lelkesedés után csak a kemény magot érdekelték valójában, minek is törje bárki magát, ha a virtuális valutát nem tudja elkölteni semmire sem.