Forradalom lesz a belföldi közlekedésben

2015. április 10. 08:44

Nincs semmilyen probléma a munkakapcsolatunkban a miniszter úrral. Amúgy sok legenda körbevette a munkakapcsolatomat a főpolgármester úrral, ami persze nem volt felhőtlen. Interjú.

2015. április 10. 08:44
Vitézy Dávid
Vitézy Dávid
Index
A BKK új vezetése egyik első lépéseként rögtön feljelentette önt. Hogy áll az ügye?

Az ügyészség a feljelentést a tudomásom szerint elutasította, mert teljesen alaptalannak találta. Ezzel pont került a dolog végére.

Ha a kormány akkor kiáll ön mögött, akkor még mindig ön vezethetné a BKK-t. Nem állt ki, most mégis a kormánynak dolgozik.

A BKK-t nem a kormány, hanem a fővárosi önkormányzat felügyeli.

De a Fidesz informális jóváhagyása nélkül nehéz lett volna önt elmozdítani.

Én ezt nem tudom. Azt tudom, hogy a fővárosi közgyűlés hozott egy döntést, amivel 4 év és 2 hónap után befejeződött egy korszak az életemben. Miután ez megszületett, azután keresett meg a miniszterelnökséget vezető miniszter és a fejlesztési miniszter azzal, hogy a helyközi regionális, országos közlekedésben számítanak a munkámra. Természetesen elvállaltam. A kettő nem függ össze. (...)

Azt mondta, hogy Lázár János kereste meg.

Ő és Seszták Miklós keresett meg.

Lázár és Tarlós István közismerten nincsenek valami jó viszonyban. Valamiféle odaszúrás lehetett Tarlósnak az ön megbízatása?

Erről nem tudok.

Jól érzi magát a minisztériumban?

Abszolút, igen.

Jobban kijön a miniszterrel, mint előző főnökével, Tarlós Istvánnal?

Nincs semmilyen probléma a munkakapcsolatunkban a miniszter úrral. Amúgy sok legenda körbevette a munkakapcsolatomat a főpolgármester úrral, ami persze nem volt felhőtlen, de ha az alapvető együttműködési képesség nem lett volna meg mindkettőnkben, akkor az a rengeteg eredmény nem születhetett volna meg. Ahol nagy munkákat végeznek el, ott mindig vannak viták.”
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 14 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
kjkj945
2015. április 13. 08:33
""Forradalom lesz a belföldi közlekedésben"" Ezentúl csak gyalog vagy kerékperon vagy helikopáterrel lehet közlöködni.
bakonyibetyar
2015. április 10. 13:53
Kedves jó Vitézi Elvtárs ! Rendkívül örülök, hogy ennyire elégedett vagy magaddal, nagyon jó érzés lehet. Az is biztos nagyon jó dolog, ha ELHISZED MAGADRÓL, hogy értesz ahhoz, amit csinálsz, kis hazánkban EZ EZERSZER FONTOSABB, mint olyan hülye dolgok, mint TEHETSÉG? TUDÁS? RÁTERMETTSÉG? SZORGALOM? stb. minek is ilyesmivel gyötrődni.... ÉRTESZ IS-e b@szdmeg a nagyvárosi tömegközlekedéshez, ki a bánatot érdekel, hiszen 1. valószínűleg gyerekkorodban utaztál utoljára BMV-n (talán rémlik: busz metró villamos...) 2. Azért kapod TELJESÍTMÉNYALAPÚ világunkban meg nem érdemelt, milliós fizetésedet, mer' haver vagy,benne vagy a brancsban... Kis hazánkban már az előző rendszerben is megszokhattuk, hogy nagy a kontraszelekció, legfontosabb az összeköttetés,ha jókor vagy jó helyen,akkor mindent elérhetsz. Mit mondjak ,mint afféle kis köcsögnek, szar is volt, nagyon... Az elmúlt 25 év azonban jelentős változást hozott, mára már az említett elavult szempontok abszolút nullára redukálódtak. SZERINTED EZ NYILVÁN NAGYON HELYES Ne aggódj a rövidesen eljövő(25 éve elmaradt) rendszerváltás hozzád is megérkezik... A következőket fogod tapasztalni: Másnaptól már nem kell bemenned a munkahelynek nevezett, dekkoló paradicsomba, nem vár a nagy metál szolgálati autó, sofőrrel, amit nem te, hanem a rendesen dolgozó, BKV-val közlekedő becsületes mazochista emberek fizetnek. Hónap végén nem lesz a számládon több milliós prémium, amit a cég, vagy a felettes szervek korrupt rablóbandája - felétek igazgatóságnak, meg Felügyelő bizottságnakk mondják - jó szívvel szavaz meg. Örömmel közlöm, hogy hatályba lép büntetésed első - nem a legsúlyosabb, de azért eléggé borzalmas -része... Egyhavi, ill. már csak 30 napos (óh, ti piti tolvajok, egy napot kapásból elloptatok tőlünk az év hét hónapjában) basznak a képedbe, a következő kötelezettséggel... Ö-24 óráig TÖMEGKÖZLEKEDNED KELL ! Csonka-Magyarország székesfővárosában, NINCS MESE !. Mérhetetlen megpróbáltatások várnak rád. 1. Miután jól megáztál és megfáztál,továbbá jól megfújt a szél a fedetlen megállóban, ahová baszott beállni időben a pótlóbusz pótlóbusza, meg a hagyományos sem, de érdekes ! -feltolakodhatod magad a szegény magyar nép, meg az alkoholisták, hajléktalanok közé, de ülőhelyben ne reménykedjél, magyar ember dögöljön meg ! A pótló járat - a többihez hasonlóan - egyre ritkábban jár, nem az a cél, hogy a magyar ember időben eljusson a munkahelyére, az SZTK-ba, vagy a gyermekéért az óvodába... Különben is : minek neki munkahely, SZTK, óvoda, nem is értem, micsoda igények... Amikor a túlzsúfolt pótló járat végre elindul, nagy lesz a csudálkozás, mer 43 méter (bocs, ha sokat írtam, majd meglátod !) után meg fog állni, mer fel van túrva b@szdmeg egyszerre minden, a Nagykörúttól elkezdve, az utolsó külvárosi mellék utcáig. Csak 1x kellet volna tisztességesen megcsinálni a 4-es 6-os vill. pályáját, de Magyarországon a tisztesség nem kifizetődő, ennek EDDIG MÁSIK oldalát tapasztalhattad. Azt fogod hinni, hogy a metrón jobb a helyzet, próbálj meg bármikor bármelyik metróvonalon 1X- szer ebbe a qrva életbe végigutazni végállomástól végállomásig... jé, tapasztalod majd, hát min 5- ször kell átszállni baszdmeg, hát ezér' vajjon ki a faxon a felelős... csak Azzal vigasztalódhatsz, hogy Közép- Európa említett, LEGFORGALMASABB vonalán is jó párszor át kell szállni, a - finoman szólva - nem erre a viszonyokra tervezett combinokból.. MAGYAR EMBERNEK HAZAI GYÁRTÁSÚ VILLAMOST, ugye milyen jó lenne, meg munkahely is. Ha netán át akarsz szállni, mondjuk az Órs vezér téren - nem is tudod merre van, megérdemli, aki arra jár, mé nem marad otthon !- nagy meglepetés ér, a miiliárdokba kerülő utastájékoztató rendszer nem írja ki, mikor is indul a következő metrószerelvény... A 2-es metrót melegen ajánlom neked, na nem a buzik miatt, hanem azért, mert egyrészt még ott sincs kiírva, hogy hány perc múlva indul a következő járat - ajánlott irodalom, Tolsztoj: Háború és béke I,-II. kötet, de kérlek, ne engem hibáztass, ha kiolvasod, mire elindul - másrészt pedig, minden előzetes figyelmeztetés nélkül hirtelen sípolás után az orrod előtt fogja becsukni az ajtót, ha szerencséd van kezed-lábad nem csukja rá, de azt nem garantálom, szóval,igyekezz a beszállással, vetődéssel van némi esélyed ! Ha közben kicsit pihenni akarsz, akkor lásd milyen vagyok hozzád ! Szállj fel a 4-es metróra, ott biztos lesz ülőhelyed, igaz nem tudsz eljutni sem a budaörsi virágpiacra, sem pedig Újpalotára - megsúgom, a terv már kb. 4O éve kész volt és a nyomvonalat és kijelölték, elismerem, nem a ti hibátok, hogy sose lesz kész, mindenki ellopta a magáét, a Demszky-bandától elkezdve.. Szőröstalpú román szomszédaink röhögnek rajtunk, pedig a Csau géniusz elvtárs alatt - lehet, hogy hallottál róla - csak két megálló volt a bukaresti összhálózat... Ha ismét izgalmakra vágyol, ajánlom vmelyik kültelki buszviszonylatot, asszem ez a szakszerű kifejezés (látod, akár ÉN IS LEHETNÉK BKV-vezér, szarabbul BIZTOS, hogy nem mennének a dolgok..) meg a járatok... A buszvezető szegény, sokszor azt sem tudja, merre kell menni, hol vannak a megállók, még szerencse, hogy az általatok szarba sem vett magyar emberek végtelenül segítőkészek, persze alávaló önös érdekből- el akarnak jutni a munkahelyre, aztán meg haza, na baszdmeg, ilyen aljasságot se feltételeztél rólunk.... A buszvezetők tájékozatlanságáért természetesen nem ti, hozzáértő, felkészült és tapasztalt vezetők tehettek.. Mi a fasznak osszátok be összevissza, köcsögök szegény rabszolgákat. De. mondjuk 75-ös troli, du. külvárosi busz másnap meg lehet, hogy a libegő... Hallom a dumát, hogy kevés a jól képzett sofőr, azok is inkább külföldön. Hát vegyetek fel és - a mi pénzünkön képezzetek ki, megfelelő számú, sofőrt, és nekik is adjatok versenyképest fizetést, ne csak saját magatoknak. Mindjárt lesz túljelentkezés, a magyar embernek magyar munkahely,meg MAGYAR IKARUS-busz, a sofőrök szerint még mindig az a legjobb - de mér' is hallgatnátok a z egyszerű emberekre, az olyan ciki! - én is szeretném, nagyon. A legjobbat még nem mondtam: tudod a vezető fülkében a szürke doboz, EU-tájszólásban box. Hát ez maga a csoda ! Jó sokba került ez is, de mi a fasznak... Az első fíling, hogy az ember úgy érzi magát, mintha repülőn lenne, ha már péze nincs rá... Aztán rájön, hogy eme drága műszer sem a Zemberekért van, de nem ám, hanem a rabszolgák megfigyelésére szolgál. A modern digitális kijelző, mindent nyomon követ a betarthatatlan menetrendhez képest. Neked nem , de nekem el merték mondani, hogy mindennek van következménye, ez szokatlan újdonság nektek.. HA késik a busz AZ A BAJ, HA Korábban ér a megállóba AZ A BAJ. Jó érzés olyan munkahelyen tevékenykedni, ahol bármit csinálhatsz, mindenér' csak a lebaszás, anyagi hátrány stb. jár... AZ ÖSSZES ÉLŐSKÖDŐ VEZETŐNEK ILYEN HUMANIZÁLT MUNKAHELYET KÍVÁNOK ÉLETFOGYTIGLAN ! Még sok mindenről tájékoztatnálak, pl. a népnevelő gépi hangok, hogy melyik ajtón szálljak fel, stb mi közötök hozzá ! Legközelebb folytatom.
Akitlosz
2015. április 10. 12:53
Ő is közpénzből élt eddig egész életében pedig nem is politikus. Csak viszi az adóbevételeket nem pedig megtermeli azokat.
Agnieszka
2015. április 10. 10:51
Nagyon örülök, h. Vitézy Dávid azt csinálhatja, amihez ért és amit szeret. Nagyon megbízom abban, h. értelmes összehangolás jön. Van, akinek több tehetség és munkabírás jut, mint a többieknek. Talán attól lesz sikeres egy ország, h. a tehetséges emberek szinte intézményesen kerülnek helyzetbe. Jó lenne, ha ez válna itt általánosabbá.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!