Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Most mi vagyunk az istentelen, nemzetietlen globálnyikok, akik élvezik a Horvát Emberek véres verejtékével megtermelt extraprofitot.
„Bizony most mi vagyunk az istentelen, nemzetietlen globálnyikok, akik engedély nélkül felhúzott luxusnyaralóikban élvezik a Horvát Emberek véres verejtékével megtermelt extraprofitot. A horvát »nemzeti oldalnak« meg a Mol a gyarmatosító multi, amelyik most végóráját érző sikítozásba fog, amikor végre-valahára beindult az elszámoltatás. Ismerős előadás. Unortodox akciófilm magyar szinkronnal, hogy Szijjártó Péter is értse.(...)
Tényleg annyira aranyos a jobboldali sajtó, ahogy a másik végén áll a szerszámnak. Hirtelen elfelejtik az elszámoltatást, meg a nemzeti érdekek hangsúlyozását, sőt, a nemzeti együttműködés usztasaverziójának taglalásakor még Gotovinát sem emlegetik. Az már nem buli, ha másnak is van Budai Gyulája? Élen jár a horvátokkal szembeni nemzetközi médiatámadásban a – Hernádi Zsolt, MOL-vezérrel időről-időre piárinterjút készítő – Heti Válasz. A lapnak Hernádi valami miatt kedvence. Tavalyi kitüntetésekor például címlapon köszöntötték a cégvezetőt.”