Szűrjük ki a pogácsavadászokat!

2011. december 29. 12:15

Sokszor nem a résztvevők száma, hanem azok minősége határozza meg a sajtótájékoztató médiaértékét.

2011. december 29. 12:15
Koczka Máté
Tedd Híressé a Céged!

„Hogyan szűrjük ki az ál-úságírókat?


1, Időnként érdemes nagytakarítást végezni a sajtólistánkban! Én például több mint 2000 újságíró e-mail címére küldöm ki rendszeresen a sajtóanyagaimat, mégis negyedévente frissítem a listát. Kiszedem belőle azokat, akik már nem dolgoznak a szakmában és beteszem a helyükre érkezők elektronikus címét. Emellett folyamatosan vizslatom az új arcokat és az új sajtótermékeket, hátha értékes kapcsolatokra találok...

2, Visszaigazolás! Egy-egy sajtótájékoztató meghívójának végén mindig kérjük meg a jelentkezőket, hogy a könnyebb bejutás érdekében egy e-mailben jelezzék vissza részvételi szándékukat. A visszajelzésekből jól látni, hogy ki honnan érkezik, hiszen a nagy médiatermékeik büszkén viselik munkaadójukat. Azok az akkreditációk azonban már gyanúsak, ahol a név mellett nem szerepel semmi. Ilyenkor én egy kedves válaszlevélben szoktam érdeklődni, hogy mégis honnan érkezne az illető, ilyenkor jobb esetben hamarosan érkezik a válasz, rosszabb esetben pedig soha többé nem hallunk a delikvensről, tehát valószínűleg »pogácsavadász« volt.

3, Megjelenés? Persze sokszor nem tehet róla egy újságíró, ha nem jelenik meg a cikke, de akkor már biztosan van valami gond, ha valaki már hónapok óta látszat nélkül vesz részt az összes eseményünkön. Ilyenkor talán mi magunk is segíthetünk a cikkek feldobásában, vagy a szerkesztőn való áthatolásban, de van egy réteg, aki ezt nem is szeretné, hiszen, csak »vadászni« jött a sajtótájékoztatónkra. Ilyenkor elég, ha egyszerűen levesszük a sajtólistáról.”
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 19 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
El Topo
2011. december 29. 15:37
De tényleg, ki a faszom szerkesztette be ennek a majomnak a blogját? Ilyeneket ír a baromarcú: "a public relations hatékonyság mérése majdnem olyan nehéz, mint megtalálni a Szent Grál lovagot." Vagy ez valami csókos? Kis ingyenreklám? Állást keres valakinek a debil öcsikéje?
Akitlosz
2011. december 29. 14:11
Ki ez az ember?
Soma
2011. december 29. 13:17
Nem ártana ügyelni arra is, hogy működjön valami újságírás is a grécidkedés helyett. A pogácsa meg minek? Vagy Szűcs Erika is betéved időnként? A pogikat adjátok a hajléktalanoknak, ha már az ára "be van tervezve". Van, mikor az embernek egész nap nincs ideje enni, a másodikos általános fogalmazás leckét alulmúló baromságok szerzőit meg tömitek.
Honfi-fi
2011. december 29. 12:55
A sajtódzsemborikon kiszórt pogik, azért nem a nagyi sütése. Inkább a haveri asztalosműhelyben összesöpört fűrészpor és némi hugy keveréke, megsütva betonnak. Milyen pitlák szarrágónak kell lenni ahoz, hogy valaki ezen az egértápon akarjon spórolni. Haver ! Te vagy az utsó, akitől valaha tanácsot kérnék, bármiben is. Főleg PR-ban. Mennyire tud népszerú lenni egy ilyen piti felfogás?
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!