Az idén harminc éves cég három nagy válságon is túllendült az évtizedek folyamán. A 2008-ban kezdődött gazdasági válság után az egyik nagyobb a 2012-es Malév-csőd volt, ami nagy érvágást jelentett az Aeroplexnek, amely addig elsősorban a Malév-gépek karbantartásával foglalkozott.
A COVID-járványt azonban meglepően jól tudták kezelni, a fejlesztési projektjeiket tovább tudták vinni, de még 160 fős létszámbővítést is végrehajtottak a pandémia alatt. A biztonságos munkavégzéshez Demény Árpád az úgynevezett zónarendszert alkalmazta:
23 zónára osztotta az üzemet, amelynek mindegyikébe csak az arra kijelölt munkavállalók léphettek be.
Így, ha valaki pozitív tesztet produkált, csak az adott zónát, nem pedig az egész céget kellett lezárni. Ez lehetővé tette egyrészt a folyamatos munkavégzést, másrészt az ott dolgozók egészségének védelmét.
Tavaly novemberben a cég adott otthont a Modern Gyárak Éjszakájának. Demény Árpád kiemelten fontosnak nevezte az eseményt, hiszen a cég széles körű népszerűsítését alapfeladatként határozta meg. Az igazgató azt is elmondta: örömmel tölti el, hogy az Aeroplex nem csak nyereséges és évről évre növekvő vállalattá vált, hanem olyanná, amely a munkavállalók számára is vonzó és biztonságos munkahelyet jelent.
A cég nem titkolt célja, hogy az európai repülőgép-karbantartás élvonalába tartozzon. Több éve ápolnak jó partneri kapcsolatot Európa és a világ nagy légitársaságaival, de a Magyar Honvédség is a partnereik között van. Utóbbira Demény Árpád különösen büszke, mert elvi kérdésnek tartja, hogy a hazai légierőnek magyar kiszolgálója legyen. „Ez olyan bizalmi együttműködés, amely az előzetes eredményeken alapul” – mondta.